andas Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen kommentarer til dette oppsettet? Oppsett Skal bruke PCen hovedsakelig til spilling og studieaktiviteter (office) Jeg har bestemt meg for prosessor og skjermkort (8800GT, produsent tok jeg den billigste - er det dumt??), da jeg føler dette er god value for money. Resten er jeg usikker på. Spesielt HK. Trådløstkortet bare tok jeg, har ikke peil om det er bra. Kabinettet må ikke ha særlig med lys da det står på soverommet. Regner med den PSUen vil kunne dra en eventuell senere oppgradering (om noen år til?). Hadde vært greit forresten å hatt en mulighet for SLI, så kan jeg kjøpe meg et ekstra 8800 GT for noen hundre om et års tid og få litt ekstra ytelse der. (det er det vel ikke mulighet for på mitt HK i forslaget? Ellers har jeg ikke bygget PC før, bare installert diverse kort (typisk PCI), så hvis jeg har glemt noe er det jo greit å få en kommentar på det Ang kjøling er jeg grønn der også, tok bare samme som Hardware.no hadde i sin spillpc takk for hjelp Lenke til kommentar
andas Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Noen kommentarer til dette oppsettet? Oppsett Skal bruke PCen hovedsakelig til spilling og studieaktiviteter (office) Jeg har bestemt meg for prosessor og skjermkort (8800GT, produsent tok jeg den billigste - er det dumt??), da jeg føler dette er god value for money. Resten er jeg usikker på. Spesielt HK. Trådløstkortet bare tok jeg, har ikke peil om det er bra. Kabinettet må ikke ha særlig med lys da det står på soverommet. Regner med den PSUen vil kunne dra en eventuell senere oppgradering (om noen år til?). Hadde vært greit forresten å hatt en mulighet for SLI, så kan jeg kjøpe meg et ekstra 8800 GT for noen hundre om et års tid og få litt ekstra ytelse der. (det er det vel ikke mulighet for på mitt HK i forslaget? Ellers har jeg ikke bygget PC før, bare installert diverse kort (typisk PCI), så hvis jeg har glemt noe er det jo greit å få en kommentar på det Ang kjøling er jeg grønn der også, tok bare samme som Hardware.no hadde i sin spillpc takk for hjelp Jeg har forresten tastatur og mus og en ekstern hd.... noen tips til dette oppsettet? Lenke til kommentar
andas Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Noen kommentarer til dette oppsettet? Oppsett Skal bruke PCen hovedsakelig til spilling og studieaktiviteter (office) Jeg har bestemt meg for prosessor og skjermkort (8800GT, produsent tok jeg den billigste - er det dumt??), da jeg føler dette er god value for money. Resten er jeg usikker på. Spesielt HK. Trådløstkortet bare tok jeg, har ikke peil om det er bra. Kabinettet må ikke ha særlig med lys da det står på soverommet. Regner med den PSUen vil kunne dra en eventuell senere oppgradering (om noen år til?). Hadde vært greit forresten å hatt en mulighet for SLI, så kan jeg kjøpe meg et ekstra 8800 GT for noen hundre om et års tid og få litt ekstra ytelse der. (det er det vel ikke mulighet for på mitt HK i forslaget? Ellers har jeg ikke bygget PC før, bare installert diverse kort (typisk PCI), så hvis jeg har glemt noe er det jo greit å få en kommentar på det Ang kjøling er jeg grønn der også, tok bare samme som Hardware.no hadde i sin spillpc takk for hjelp Jeg har forresten tastatur og mus og en ekstern hd.... noen tips til dette oppsettet? bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå