vegesim Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei Jeg har en lyd jeg ikke liker i min 360. Uten spill så åpna jeg og lukka disken som spill-CD-en skal være. Når den er ferdig med å "reade" CD-en så kommer det er lyd jeg ikke liker! akkurat som skuring.. Noen som har opplevd det samme? Endret 15. desember 2007 av vegesim Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hadde en lignende lyd, kjøpte min i februar(?) i år har ikke skjedd noe med DVD-ene mine. Er vel en slitasje som alle nye elektroniske og bevegelige deler må igjennom for å få det til å gå inn i sin naturlige rytme. Ingenting er perfekt med nye ting. Endret 15. desember 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 denne lyden kommer bare når xbox'en står oppreist men jeg VIL gjerne ha den oppreist, for det synes jeg ser mye bedre ut.. men da kommer den lyden når jeg trykker på "Close Tray" .. (lyden kommer når den er feridg med "readingen" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå