Gå til innhold

Hva synes du om den nye layouten til barbara.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

vi er fullstendig klar over at vi har for få tester, guider og anbefalinger. Men dette kommer. Dessverre har produsentene vært litt tilbakeholden når det gjelder å sende produkter til test, ikke fordi de ikke ville samarbeide med oss, men fordi de har vært midt oppe i modellskifte og derfor ikke vært villig til å sende en PC-er til test.

Men med nyåret har dette endret seg og vi har flere maskiner til test nå.

En annen ting er at det skjer dessverre litt for få ting på det bærbare markedet for at man skal kunne ha daglige nyheter. Man må da satse mest på egen produsert stoff (sånn som tester, anbefalinger, guider etc.) noe som krever svært mye arbeid. Og undertegnede har også vært den eneste personen som har drevet siden til midten av desember. Vi er ca tre-fire aktive medarbeidere nå slik at vi skal kunne pumpe ut mer egenprodusert stoff hyppigere.

Vi ønsker kun glade og fornøyde lesere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nhaaa,

synes mange av testene er lite profesjonelle. synes dere boer titte paa andre web steder som tester ting bl.a tomshardware.com og anandtech.com. Deres tester inneholder spesifikasjoner, forklaringer til hardware og hvordan de virker etc...

<--------------------------

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-19 06:17, siulung skrev:

nhaaa,

synes mange av testene er lite profesjonelle. synes dere boer titte paa andre web steder som tester ting bl.a tomshardware.com og anandtech.com. Deres tester inneholder spesifikasjoner, forklaringer til hardware og hvordan de virker etc...

<--------------------------

Hei,

snakker du om barbara.no eller hardware.no nå?

Lenke til kommentar

Layouten er kjempebra.

Den er litt rar når jeg bruker fullscreen på 1600x1200 oppløsning, men ser at den reguleres når jeg ikke tar fullscreen.

Hardware.no's nye design har jo noe å lære her.

Btw. kanskje det hadde sett bedre ut med venstrestilt oversikrift istedenfor midtstilt ?

[ Denne Melding var redigert av: unwill på 2002-01-19 12:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-19 12:28, unwill skrev:

Layouten er kjempebra.

Den er litt rar når jeg bruker fullscreen på 1600x1200 oppløsning, men ser at den reguleres når jeg ikke tar fullscreen.

Hardware.no's nye design har jo noe å lære her.

Btw. kanskje det hadde sett bedre ut med venstrestilt oversikrift istedenfor midtstilt ?

[ Denne Melding var redigert av: unwill på 2002-01-19 12:30 ]

Hei,

tusen takk for fin tilbakemelding. Vi skal prøve å kjøre venstrestilte overskrifter i fra og med februar. Selv har jeg prøvd det litt og likte det ikke noe særlig. Ble litt rart det også :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...