Pubé Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Men de har ikke noen eldre kapitler der. Har ikke lest siden 583 /shame Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på om onemanga er oppe igjen. Vet ikke om de har op da. Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 joda, onemanga har op og de har begynt å subbe igjen, men de suger, pleide å lese der før, men når mye av subben var så grusom dårlig, var slik at jeg vurderte å subbe det selv. Er jo mulig de har blitt bedre nå, men ville ikke anbefale dem.. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://ani-haven.net/hr-alpha/One_Piece Værsågod. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nå har jeg kjapt trykt på 31 side med en gang (selv om jeg leste litt av førsteposten) for å ikke lese spoilerene. Så nå: Noen som vet hvor jeg kan kjøpe One Piece billig? F.eks: Du i førsteposten, hvis du har kjøpt alle på en gang. Er ikke det dyrt? Jeg vet at Outland selger One Piece, men der koster det 100kr per. Merk: Engelsk utgave selvsagt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste her leser vel på internett vil jeg tro, da de bruker lang tid på å oversette bøkene til engelsk som skal selges. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste her leser vel på internett vil jeg tro, da de bruker lang tid på å oversette bøkene til engelsk som skal selges. Hvor? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den Ironien! Rett ovenfor min post. xD Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nytt kapittel, åh dæven! Oda viser seg fra sin beste side nok en gang! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg ble for syk til å dra på skolen i dag, så jeg fikk tatt igjen alle mange kapitlene og noen anime episoder Også fiksa jeg meg en oppdatert avatar av Zoro, som jeg likte veldig godt Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://ani-haven.net/hr-alpha/One_Piece Værsågod. Når jeg skal bla i "chapters" funker det ikke? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Mangastream funker bra Endret 22. oktober 2010 av endtrax Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 De har kun de nyeste kapitlene tilgjengelig. Se her da. For flere kilder er det bare å søke "One Piece Read" via Google. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://ani-haven.net/hr-alpha/One_Piece Værsågod. Når jeg skal bla i "chapters" funker det ikke? Funka for meg Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://ani-haven.net/hr-alpha/One_Piece Værsågod. Når jeg skal bla i "chapters" funker det ikke? Funka for meg Veldig snålt. Nå er jeg skikkelig fortvila! Har prøvd Opera, Internet Explorer og Firefox uten hell. Søren altså! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva mener du egentlig med å bla i chapters? Funker både i Chrome of FF for meg Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mmmmmh, vi kommer sikkert ikke lenger til å se at noen skyter luffy, og kulene preller av mens alle står der og måper, mens han sier: "Jeg er et gummimenneske! Selvsagt virker ikke kuler på meg!" Virkelig synd Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva er det du mener? Kommer ikke lengre? Nå veit jo hele verden hvem Luffy er, og jeg tror ikke vi kommer til å se noe mer av det du skriver over. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Han mener vel at Luffy ikke lenger kommer til å ha den samme lavpannede freidigheten som før, fordi den nyvervede styrken hans krever en viss kontrollert alvorlig sinnstemning for å markere at ja, han er faktisk en mektig person nå. Det er noe som kjennetegner alle shounen. Først har man kamper hvor et snedig triks eller to gjør utfallet, mens man etter hvert hele tiden må prøve å overgå sist kamp for å vise at karakterenes styrke utvikler seg. Da blir det ofte til distansierte kamper over store terreng, mange eksplosjoner og mindre anerkjennelse av motstanderens motiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå