S-r-ex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kuma jobbet for Dragon, men er hjernevasket etter at han ble til en cyborg av Vegapunk. Les tilbake på Shabody rett før han sender vekk Luffy, så sier han at det er siste gang de vil møtes, og det er vel hintet til et annet sted også. Lenke til kommentar
Akkabor Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Men har en eller annen følelse av at Kuma fortsatt er "good guy", altså han er ikke hjernevasket helt. Som Donflamingo sa, han gjorde det frivillig. Hvorfor skulle han gjøre noe sånnt når han jobber med Dragon? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Pluss minus 34 timer til neste One Piece! Kommer litt an på nøyaktigheten til Mangastream da. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 *Prøver fortvilet og få seg opp av gulvet* Må...ha...One Piece!! Må...holde...ut...urrrghhh.. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 HVORFOR HAR IKKE ONE PIECE KOMMET UT ENDA?! HVORFOR HAR DEN IKKE KOMMET, MANGASTREAM?! HVORFOR HAR DEN IKKE KOMMET?! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Slapp av, gutt! Hvis du leser Mangastreams twitter så ser du at raw-provideren hadde et ublidt møte med Godzilla. OP kommer snart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De har fått tak i rawen nå da. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "If nothing goes wrong One Piece will be up in two hours~" -12:26. *krysser fingrene får at det snart kommer OP! Og jeg kan ikke ta det rolig! Jeg har vært uten One Piece manga i fire uker! Jeg er i withdrawal! GIVE ME SHROOMSONE PIECE!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du må huske at det tidspunktet er i PDT tid så den der kom ikke ut 12:26 idag. Kom vel for en liten stund siden. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 NÅNÅNÅNNÅNÅNÅNÅNÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Å HIMMEL, dette er awesome! Driter i doublepost, må lese om igjen! Fikk til og med med meg meldingen når jeg F5'et Twittern deres! HABAHABA *gaaaargle* Oda må da være den ukronede shonen-kongen! Endret 30. september 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 ONE PIECE! ONE PIECE! ONE PIECE!ONE PIECE!ONE PIECE!ONE PIECE!ONE PIECE! ONE PIECE! ONE PIECE! ONE PIECE! ONE PIECE! ONE PIECE! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEPIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECE!!!!!!111 YES! Har lest kapittelet fire gang alt, er bare awesome!!! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Å HIMMEL, dette er awesome! Driter i doublepost, må lese om igjen! Fikk til og med med meg meldingen når jeg F5'et Twittern deres! HABAHABA *gaaaargle* Oda må da være den ukronede shonen-kongen! Jepp, dersom du definerer shounen helt kort og greit som å lage et eventyrlig univers med ungdom som får venner og kjemper seg opp i verden, er Oda definitivt kongen. Air Gear er kanskje på andreplass, HunterXHunter på tredje, Gintama på fjerde og restplassene får gå til Naruto, Bleach, Fairy Tail osv. For å være ansett blant de dårligste sjangrene, holder man jammen høyt nivå. Fantastisk kapittel! Endret 30. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Endeleg! Må sei at "Robin" med agurken var eit rimeleg forstyrrande bilde då Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen andre som kan forestille seg Sanji med neseblodrakett når han ser Nami? Hun har jaggu blitt, eh....oppgradert.... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) En krysning mellom en gresk gudinne, en hollywood babe og en spesiell veps du finner i Spania mtp magen. Brooke: It's the soul king,, because I'm nothing but bones! Endret 30. september 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 KAPITTEL 600!!! Og Brook beviser hvor awesome han er ved å annosere returen til Straw Hats pirates! OG FRANKY SIN HAIRDO ER TILBAKE! SUUUUUUUUUPAR! Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fy søren som jeg gleder meg til animen kommer til her hvor mangaen er nå!!! Også gleder jeg meg sykt til å se hvor sterke alle egentlig har blitt over de to årene de har vert borte fra hverandre. Greit nok vi har sett litt av Luffy sine evner, men gleder meg for eksempel til å se hva Chopper har klart å få til over denne tida, håper han har laget noen nye medisiner, og noe som gjør at han har mestret monster formen sin! ÅÅÅ, klarer nesten ikke vente til neste kapittel!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hvilken side er best å lese fra? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 jeg leser fra http://mangastream.com/ , synes de er ganske kjappe til å opplaste nye Her får du naruto, one piece, bleach +++ Også føler jeg at de er veldig gode på oversettelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå