Inverno Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 ja vel da din kvervulant Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Chehey! Uansett tror jeg Ikke Camie bli med. Vil ha med en havfrue, men ikke en so er så... opplagt, på en måte. Og det ville blitt for likt som med Brook, tror jeg. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tviler egentlig sterkt på at hun havfruen blir med, blir nokk noe likt sånn som med Vivi, at de forlater en god venn elns, men hun kommer nokk til å vise dem veien til Mermaid Island ^^ som tydeligvis er under vann Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Herlig, herlig kapittel denne uken! Masse humor, og mye som skjedde. Lurer på lederen til Flying Fish Riders er, tipper Morgan, eneste som passer til å ville hevne seg på Luffy for å ha ødelagt livet hans. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 kanskje.. det er jo ikke sikkert at det er luffy han er ute etter engang men håper dette bare er ett kort avhopp, og at de kommer seg til fishman island om ikke så mange chapters.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, kan i grunn være hvem som helst i crewet. Regner også med at de bare har det litt moro med denne flyvefiskgjengen, og så drar til Fishman Island ganske snart. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) er litt spent på hva som skjer når de møter hachi også tongue.gif Edit: det er faktisk Enies Lobby på første siden! la ikke merke til det før nå Endret 8. mars 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) jeg kødda til posten over Endret 8. mars 2008 av Inverno Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) eg blir overlykkelig hvis AAAAAArlong kommer tilbake!!! kanskje får de han på laget? de MÅ få en merman på laget. Med så mange devil-fruit users i crewet må det være noen der for å redde de om de drukner .. egentlig håper eg de får den sjøstjernen på laget, han er så kul. Var så yakuza da han slappet caimie Endret 9. mars 2008 av chubbycheese Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 vi kan nok si med ganske stor sikkerhet at det ikke er arlong.. visst du ser på siste side ser du at duval ikke har handen til en merman... men ja det hadde vært kult med en merman\maid i crewet men tror den sjøstjerna ville vært helt ubrukelig for SH-crewet.. han hadde sikkert bare fulgt med camie visst hun hadde joinet, men tror ikke hun gir så mye nytte for crewet heller.. Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det blir i hvertfall teit hvis de får Hachi, han er jo bare stygg. De får en badass mermaid, siden det nå er 2 damer og 7 menn i crewet.. Endret 9. mars 2008 av chubbycheese Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 ingen vil ha hachi med i crewet, og de trenger ikke enda en swordman.. det blir nok camie\en fra merman island eller ingen.. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Leste akkurat kapittel 492. Ingen Øksehånd?? Da er det nok ikke Morgan (med mindre marinen opererte den ut?) Så hvem andre kan det være... Don Krieg ? Passer jo med våpenet, rustningen og det faktum at han er 2 eller 3 ganger så stor som et vanlig menneske Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) tror ikke det er noen vi kjenner fra før.. han sa han hadde ventet på dette i flere år og vi har ikke fulgt SH-piratene i ett år enda.. og det såg ut som om Duval var en sånn "menneske gigant" slik som Whitebeard, moria, kuma og de 3 i Franky-house.. men håper det blir litt ass kicking neste uke! Endret 14. mars 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Kapittel 494. Oda er Gud. Duval er laget av episk seier. Endret 28. mars 2008 av Synox Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kapittel 494. Oda er Gud. Duval er lagd av episk seier. Hahahahaha! Ja! :!: Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Tror INGEN så den komme Må jo være det mest uventede som KUNNE skje... Lo godt da jeg så ansiktet. Endret 28. mars 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 1 år var vel litt mye.. ca 1 måned er vel nærmere men jeg tror ikke det er så lenge siden heller.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 1 uke i Water 7 etter å styrtet CP9, noen dager til Florian Triangle, noen dager på Thriller Bark, og fikk intrykk av at de seilet i i hvert fall et par uker for å komme dit de er nå. Så en måned vil jeg tro stemmer. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Wups sorry, min feil. Er såpass trøtt at jeg inbiller meg ting nå Når Douval sa at han hadde ventet "all this time" dukker "1 år" opp i hodet mitt... Er ikke sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå