Serjiously Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pleier å skje av og til når hele Jump har hatt pause. Bladet blir kanskje trykket opp en uke tideligere enn vanlig, og noen får tak i det raskere. Helt greit kapittel. Bakgrunnshistorien er ikke sånn kjempeengasjerende foreløpig, men regner med at den tar seg opp, og at den heller ikke blir for lang. Trenger virkelig litt framgang i hovedhistorien nå, etter som det har vært over et år med 90% action og 10% historie. Håper ellers at Sabo overlever, men siden det er flashback er det vel lite håp for ham. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Var ikke Sabo en del av Ace sitt crew? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Godt kapittel dette her, bedre enn forrige. Liker alltid komisk store hammere. Og Sabo er likandes fordi han virker ganske fornuftig. Slutten var selvfølgelig det beste. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ser ut som One Piece flashbacket slutter snart. Og Sabo døde...Alle må hate celestial dragons! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå skal jeg ikke spoile noe, men Oda lager ytterst sjeldent en karakter og får an drept uten videre. Jeg har mer enn en følelse om at Sabo vil spille en stor rolle i neste arc. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan kan du spoile noe? Du vet vel like lite som meg når det kommer til hva som skjer neste uke. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tja, jeg spoiler det litt når jeg sier at han kommer tilbake, når du tror han er død. Er meget, meget overbevist om akkurat det, da det er erketypisk for Oda og ikke skue vekk en karakter sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kapittlet ute på mangastream. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ser ut til at vi kommer tilbake til den virkelige tidslinja nå. Meg personlig forunt var det slettes ikke gale med et slikt tilbakeblikk, da det la et merke på hvor dypt smerten stikker i Luffy med denne oppveksten som bakgrunn. Jeg håper egentlig på at Luffy blir litt psykotisk, og at det endelig er han som må roes ned / reddes av Nami, Zoro, Sanji eller noen andre. Alternativet er Garp og Dragon, men det blir egentlig kun vill spekulasjon. Men ønsker uansett at denne vinklingen ikke bare forsvinner, men blir bygget videre på. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Et kjapt spørsmål: Jeg leser pocketutgivelsene (tankubon?) av One Piece. Etter at den norske utgaven ga seg har jeg kjøpt og lest på svensk, altså f.o.m. bok 46. Nå har den engelske utgaven tatt igjen svenskene og gått forbi etter at Viz tok over utgivningen. Det jeg lurer på da er hvordan den engelske versjonen av OP er. Å lese engelsk skal i utgangspunktet ikke være noe som helst problem. Det er heller flyten, ord og uttrykk som jeg er usikker på. Synes ikke alltid at det flyter altfor godt på svensk, så selv om den engelske utgaven koster mer enn den svenske, så er jeg ikke fremmed for å skifte vis den engelske versjonen fungerer bra. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Flyten på engelsk er like dårlig som på svendsk(svensk burde egentlig være bedre). Anbefaler heller å lese gode scanlations på nette, ofte bedre oversatt en Viz sine forsøk. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Scanlations og fansubs er nesten alltid bedre enn den lisensierte oversettelsen, i hvert fall på engelsk. Finn deg en side med scanlations og les der. Men med det som skjer nå og en måneds pause, jeg forstår ikke annet enn at et timeskip er mulig. Endret 26. august 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Blir nok timeskip som mange har sett komme i en stund nå ja. Om 4 ukers pausen er der bare for å få det til å virke som 2 år ( ) eller om Oda virkelig skal planlegge noe. Blir kult hvertfall. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det betyr nå i hvert fall at det blir fillers i anime serien. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 T.T 4 uker uten One Piece, hvordan skal vi overleve? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lese One Piece hentai som en pervo fan har laget? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bare en begrenset mengde One Piece doujins, og bare en begrenset mengde av dem er gode igjen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lese One Piece hentai som en pervo fan har laget? Link på pm? Lenke til kommentar
Akkabor Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvilken dato kommer ny episode ut? Og andre enn meg som har tenkt over at alle straw-hats endte opp der de "trengte det mest"? Sanji kan lære kempo + matlaging Usopp blir en sterkere kriger Zoro lærer av selveste sverdkongen Nami lærer mer om vær sånn at ho blir flinkere å navigere Robin får vel nytte av å møte Dragon Chopper får lære mer om medisin Franky lærer mer om ingeniør-greiene til vegapunk Brook? Tja, han får no spille forran publikum Luffy? Lærer av en av de sterkeste karakterene i hele serien, samt lærer å kontrollere Haki av en mester Er dette en stor plan iverksatt av Kuma og Reyleigh? Og hvem jobber/jobbet kuma for? Er vel ikke Dragon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå