S-r-ex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvordan kan magma "brenne" flammer, sånn i virkeligheten? Trodde magma lagde flammer med temperaturen jeg..... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Rimelig sikker på at gul flamme er varmere enn blå flamme Se på sola. Eller nei, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 På Onemanga.com så har noen av bildene kommet i farger nå. Ganske stilig Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg tør ikke lese hele tråden i tilfelle det er spoilers. Men hvor langt forran er mangaen i forhold til animen? Edit: Og er det verdt å lese mangaen når man har startet med animen? Endret 7. februar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tør ikke lese hele tråden i tilfelle det er spoilers. Men hvor langt forran er mangaen i forhold til animen? Edit: Og er det verdt å lese mangaen når man har startet med animen? JA! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Mangaen er 37,5 kapitler foran animen. Den er helt klart veldig verdt å lese. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvordan kan magma "brenne" flammer, sånn i virkeligheten? Trodde magma lagde flammer med temperaturen jeg..... Lest noen mener det faktisk fungerer sånt på ordentlig og, fordi flammer trenger oksigen for å brenne, og da kan magmaen kvele flammene. Men tror ikke man burde tenke for nøye på det der, vann > sand gir ikke mening det heller, ei gummi > lyn (siden gummi kan falle sammen som materiale bare spenningen blir skrudd opp høyt nok). Edit: Og er det verdt å lese mangaen når man har startet med animen? Smaksak. Etter at jeg startet med mangalesing har ikke anime'ene av de seriene vært like spennende lenger syns jeg, siden å finne ut handlingen i seg selv er mye av spenningen. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ^Selvfølgelig forsvinner mye av spenningen med animen, men for de aller fleste gjør nok spenningen og gleden man får av selve mangaen opp for dette. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ok, kanskje jeg burde starte med første kapittel og se hvordan det er før jeg går for fullt? Hvor kjøper dere mangaene? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ok, kanskje jeg burde starte med første kapittel og se hvordan det er før jeg går for fullt? Hvor kjøper dere mangaene? Jeg kjøper ikke mangaen. Leser den gratis på onemanga.com men om du vil ha den på norsk så kan du gå i de fleste bibleoteker og enten låne der eller du kan sikkert kjøpe i tegneserie butikker. EDIT: B-E-T-A, ser ut som det gikk på din måte, men fremdeles så håper jeg at det er feil Endret 8. februar 2010 av SmartiX Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EDIT: B-E-T-A, ser ut som det gikk på din måte, men fremdeles så håper jeg at det er feil Spoilers eller? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EDIT: B-E-T-A, ser ut som det gikk på din måte, men fremdeles så håper jeg at det er feil Spoilers eller? Hehe vent og se Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 SKikkelig trist chap det her Forventet ikke at ACE skulle dø R.I.P Ace Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 O.o ...Jeg...vet ikke hva jeg skal si...Akkurat nå så føler jeg for å rope "YAY! FOLK ER IKKE UDØDELIGE ALIKAVEL!" samtidig som jeg vil skrike "NOOOOOOOOOOO! AAAAAAAAAACE!" ...Hjelp? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gått rundt å tenkt på det i hele dag Synes det ble waste, med så mange capitler som handlet om å komme seg til Ace og redde ham Kanskje Oda har "planlagt" noe? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde ikke forundret meg om Ace overlever på en eller annen teit måte. Hadde bare vært så sykt typisk. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Og da skal endelig Luffy vokse opp til slutt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kanke vente på at det blir onsdag kveld! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har satt meg til rette med tanken på en død Ace, lurer på hva som skjer i neste chapter, selv om det ikke er neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå