Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Endelig er Brook medlem av Luffy sitt crew, dette har vi jo ventet på lenge nå igjennom denne arcen men luffy ble vel ogå litt glad for og få en musiker på crewet Så nesten chapter reiser de nokk avgårde til Mermaid øya ^^ for de har jo allerede festa nokk nå synes jeg vertfall Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 jepp ventet på dette! begynnte å tvile litt om han kom til å joine til tider, men er glad for at han gjorde det.. de går sikkert til mermaid øya nå ja, visst ikke luffy bestemmer seg for å finne ace.. er litt spent på neste chapter for jeg tror kanskje vi kommer til å få se hva som skjer med resten av verden..(shanks, whitebeard ovs..) Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jepp ventet på dette! begynnte å tvile litt om han kom til å joine til tider, men er glad for at han gjorde det.. de går sikkert til mermaid øya nå ja, visst ikke luffy bestemmer seg for å finne ace.. er litt spent på neste chapter for jeg tror kanskje vi kommer til å få se hva som skjer med resten av verden..(shanks, whitebeard ovs..) Ja er enig med det at det hadde også vært litt kult med en Redd Ace arc, men også om de hadde vist litt mer hva som skjer i World Goverment nå og Shanks/Whitebeard piratene, men også Dragon da Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror ikke Luffy vil være denne som redder Ace, og en slik arc ville muligens blitt litt lik en viss annen vi hadde for et år siden. Tror heller at Whitebeard vil være interressert i å få reddet Ace. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 ja det tror jeg også.. men visst Luffy redder Ace så blir det hvertfall ikke før en arc eller to... hadde jo vært kult om han hadde joinet opp med Whitebeard da! Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ja det tror jeg også.. men visst Luffy redder Ace så blir det hvertfall ikke før en arc eller to... hadde jo vært kult om han hadde joinet opp med Whitebeard da! hehe ja det hadde jo vært litt kult da ^^ Men jeg er enig med at det er mest sannsynlig at Whitebeard er mest interressert i å redde Ace, er jo tross alt i hans crew og da, men jeg tror nokk Luffy kommer til å reise mot Ace for og redde ham Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da kommer nok gode gamle Cpt. Smoker med igjen Har jo ikke sett han på lenge så det er nå eller aldri. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som vet når det nyeste chaptere vil komme ut? , lengter etter å lese! tror det handler om Ace jeg! Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Regner med at det kommer på lørdag. det er det vanlige og jeg har ikke sett noe om utsettelse. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg pleier og lese nyeste chapterene på onsdager, på MSN One Piece v2 sin side, men det er noen ganger de er litt sene ute med chapters Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 RAW kommer vanligvis ut på torsdag, gjør det ikke det? Så blir det oversatt på fredag som oftest. Ukens kapittel 390: http://www1.picfront.org/picture/n9eWPJWY/...3_122_452lo.jpg De drar visst til den nye øya. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hoy! Det er jo havfruen Amy! Hun som Okta møtte Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hoy! Det er jo havfruen Amy! Hun som Okta møtte hvem? Endret 29. februar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hun på bildet =Øyvind= viste. Okta møtte henne i en chapter-forside bildehistorie. Det er henne? http://www.onemanga.com/One_Piece/195/ Endret 29. februar 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 ah.. jeg kjenner han som Hachi, som betyr 8 på japansk.. istedenfor Okta som er 8 på latin eller gresk elns.. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Gresk faktisk Okta er det norske navnet. Jeg glemte meg, da jeg leste de første 200 kapittelene på norsk. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 det er merkelig med det, men selv om det ikke skjedde så mye i dette chapteret likte jeg det bedre enn ukens chaptere i naruto og bleach.. ser ut som om hun havfruen kommer til å vise dem hvordan de kommer seg til mermaid island.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vel, det skjedde jo i grunn veldig mye i dette kapittelet da. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 ikke for plotet.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vel, avslutning på en lang arc, inkludering av Brook i crewet, litt greier fra marinen, de nådde halvveis i Grand Line og hadde en god introduksjon av neste arc, en del mer enn normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå