Aleks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når pleier nye kapitler å komme ut oversatt egentlig? Ser at rawen har kommet men syns det er mye mer kos og lese oversatt... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 som regel på fredager, men i det siste har den ofte kommet ut på torsdager også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 I og med at rawen har kommet ut nå så kommer den vel i morra eller noe da Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 jeg tror ikke rawen er kommet ut enda.. kun spoiler bilder. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Link Uten å ha lest så mye av teksten under så tror jeg det er rawen, om jeg har forstått det riktig så er det et sammendrag på engelsk ikke sant? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) raw er hele chapteret i bilder på japansk. det du refererer til er spoiler bilder. de er ofte ufulstendige eller i dårlig kvalitet, så de kan ikke brukes som raw. Endret 23. juli 2009 av Inverno Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Uansett så har bladet kommet i Japan så det burde vel ikke ta så lang tid å oversette det? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Uansett så har bladet kommet i Japan så det burde vel ikke ta så lang tid å oversette det? Nei, men det må tekstsettes og resket og alt det der. Det kan ta tid Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skulle ønske jeg kunne japansk av og til ja :/ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bladet kommer på mandag. Vi får spoilere og kapittelet uka før. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nye kapittelet er texta og lesbart Og Kvitskjegg har skjelvefrukten(som i jordskjelv), som gjør han i stand til: *Jordskjelv *Sjø-sjelf *Tydeligvis i stand til å lage sprekker i lufte også, som igjen er i stand til å lage tsunamier og sjokkbølger Som i realiteten har en en "siege frukt", som er ubrukelig direkte i kamp Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Etter å ha vært i utlandet i 10 dager uten internett og kommet til bake hjem og fått med meg 2 kapitler på en gang var veldig flott. WB er helt rååå sterk. Digger WB og hans Crew . For noen syke krefter han har . Kan faen meg ødlegge hele verden. Hadde vært flott om WB overlevde krigen og Luffy hadde møtt han for en gang skyld. Damn jeg gleder meg enormt til å lese og se mer av den krigen. Blir interesant også vite hva som skjer når BB kommer inn i krigen . 2 spørsmål I kapittl 551 side 8 jeg skjønte ikke hva sengoku sa . Sier han at WB tok inn Ace i banden sin for at senere Ace kunne bli Pirates King Og Ace sa at HAN joinet WB for å gjøre WB til kongen ? gates of justice ble opnet men ingen vet hvem . tror dere at WB, eller hans Crew gjordet det? Endret 30. juli 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 1. ace vil gjøre WB til PK, men egentlig er det WB som prøver å gjøre ace til PK. (kanskje uten at ace vet det.) det er hvertfall det sengoku tror. 2. kontroll rommet er inne i MH så tviler på at det er WB og co. en teori er at det er noen som åpner den slik at BB skal komme seg gjennom senere.. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 1. ace vil gjøre WB til PK, men egentlig er det WB som prøver å gjøre ace til PK. (kanskje uten at ace vet det.) det er hvertfall det sengoku tror. 2. kontroll rommet er inne i MH så tviler på at det er WB og co. en teori er at det er noen som åpner den slik at BB skal komme seg gjennom senere.. 1.Oi det var sykt, jeg håper ikke WB prøvde gjøre Ace til PK. 2. ja jeg skjønner Takk Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ey, EY! Viz Media skal nå ha en STOR One Piece catch-up! Det blir gitt ut tilsammen 30 bøker på 6 måneder!! Helt opp til bok 53 på Engelsk! Den starter Januar 2010, og slutter Juni 2010! ENDELIG! Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ey, EY! Viz Media skal nå ha en STOR One Piece catch-up! Det blir gitt ut tilsammen 30 bøker på 6 måneder!! Helt opp til bok 53 på Engelsk! Den starter Januar 2010, og slutter Juni 2010! ENDELIG! et stund til det men alikevel fett, 30 bøker på 6 mnd er fort ass Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om dere ikke har lest ferdig mangaen, så er det vel ikke så lurt å henge i denne tråden. Bruke heller den andre du lagde... Uansett nyeste kapittelet var kult, denne arcen kommer til å eie i animen Selv om jeg lurer litt på hvordan det går med de andre i crewet.. Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har lest ferdig hele mangaen.... Leser de nye kapittel hver uke... Suger at det ikke kommer nytt denne uka.... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så... Oars? Litt merkelig og vanskelig å venne seg til, men i det minste vet vi hvordan navnet skal skrives nå. 15 sider der alle bortsett fra forsiden er dobbelsider gjorde dette kapittelet ganske så kort, men det var nå intenst og rått. Akainu var forventet og uoriginal, dog. Marco er dritkul. Nesten på linje med Inazuma og Bepo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nyeste kapittelet var sykt kult! Lurer litt på hvordan Don Flamingo(?) tok beinet til Oars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå