Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye kapittelet er texta og lesbart :p

Og Kvitskjegg har skjelvefrukten(som i jordskjelv), som gjør han i stand til:

*Jordskjelv

*Sjø-sjelf

*Tydeligvis i stand til å lage sprekker i lufte også, som igjen er i stand til å lage tsunamier og sjokkbølger

Som i realiteten har en en "siege frukt", som er ubrukelig direkte i kamp :p

Lenke til kommentar

Etter å ha vært i utlandet i 10 dager uten internett og kommet til bake hjem og fått med meg 2 kapitler på en gang var veldig flott.

WB er helt rååå sterk. Digger WB og hans Crew . For noen syke krefter han har . Kan faen meg ødlegge hele verden.

Hadde vært flott om WB overlevde krigen og Luffy hadde møtt han for en gang skyld.

Damn jeg gleder meg enormt til å lese og se mer av den krigen. Blir interesant også vite hva som skjer når BB kommer inn i krigen .

2 spørsmål

I kapittl 551 side 8 jeg skjønte ikke hva sengoku sa .

Sier han at WB tok inn Ace i banden sin for at senere Ace kunne bli Pirates King

Og Ace sa at HAN joinet WB for å gjøre WB til kongen ?

gates of justice ble opnet men ingen vet hvem . tror dere at WB, eller hans Crew gjordet det?

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

1. ace vil gjøre WB til PK, men egentlig er det WB som prøver å gjøre ace til PK. (kanskje uten at ace vet det.) det er hvertfall det sengoku tror.

2. kontroll rommet er inne i MH så tviler på at det er WB og co. en teori er at det er noen som åpner den slik at BB skal komme seg gjennom senere..

Lenke til kommentar
1. ace vil gjøre WB til PK, men egentlig er det WB som prøver å gjøre ace til PK. (kanskje uten at ace vet det.) det er hvertfall det sengoku tror.

2. kontroll rommet er inne i MH så tviler på at det er WB og co. en teori er at det er noen som åpner den slik at BB skal komme seg gjennom senere..

1.Oi det var sykt, jeg håper ikke WB prøvde gjøre Ace til PK.

2. ja jeg skjønner

Takk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ey, EY!

Viz Media skal nå ha en STOR One Piece catch-up!

Det blir gitt ut tilsammen 30 bøker på 6 måneder!!

Helt opp til bok 53 på Engelsk!

Den starter Januar 2010, og slutter Juni 2010!

ENDELIG!

et stund til det :( men alikevel fett, 30 bøker på 6 mnd er fort ass

Lenke til kommentar

Om dere ikke har lest ferdig mangaen, så er det vel ikke så lurt å henge i denne tråden. Bruke heller den andre du lagde...

Uansett nyeste kapittelet var kult, denne arcen kommer til å eie i animen :) Selv om jeg lurer litt på hvordan det går med de andre i crewet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så... Oars? Litt merkelig og vanskelig å venne seg til, men i det minste vet vi hvordan navnet skal skrives nå.

15 sider der alle bortsett fra forsiden er dobbelsider gjorde dette kapittelet ganske så kort, men det var nå intenst og rått. Akainu var forventet og uoriginal, dog. Marco er dritkul. Nesten på linje med Inazuma og Bepo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...