Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)

Anbefalte innlegg

Endelig et kapittel jeg likte godt igjen. Det ga ikke ekstrem opphisselse (vel, bortsett fra Sadi-chan, kanskje), men til tross for at det gikk litt tregt var det nokså bra. Shiryuu er åpenbart på lag med Blackbeard, demonvokterne er "oppvåknede" zoan-brukere, Magellan viser sin respekt for Hannyabal og Crocodile driter i Blackbeard. Regner med at Teach og crewet faker at de er tatt ut av giften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig det var bra chapter. Digga meg når BB sa at luffy har blitt sterkere og har også sterkere HAKI nå.

Men lurer på om BB lar Magellan gå nå for å ta Luffy mens BB stikker ned til lvl 6 eller hvor han skal . Eller BB banker Magellan da har Luffy og co.en stor fordel.Men hvorfor skulle han gjøre det.

Og hvis Luffy slåss mot Magellan nå så blir det bortkasta tid. Mens han slåss her Ace blir henrettet .

Gleder meg

Lenke til kommentar
ja det kunne jo faktisk fungert om luffy og mr3 jobba sammen slik det gjorde mot minotaurus.. drakten mr3 lagde da han slåss mot luffy i Baroque Works arcen kunne kanskje også fungert.

Ja ass er enig der. damn gleder meg til neste uke. Om Luffy skal slåss mot magellan eller ikke.

Og skjønte ikke helt det med skipet. Men faen ass ivan og saks fyren tapte så nedtur, jeg som digga dem. Håper de kommer seg ut også, eller kansje dem stikker tilbake til sit hjørne mellom lvl 5 og 6 og forsetter leve der , hehehe.

Men uansett bra chapter må jeg si

Lenke til kommentar
tror magellan har planer om å ødelegge alle skipene som er utenfor, derfor er det mye viktigere nå at de kommer seg ut fort...

Eller at han vil de skal ødelegge øverste level for å sperre dem inne

Lenke til kommentar

hehe bra forslag, men tror nok Oda har noe som er enda bedre. Bare hva? Må vente til neste uke og se.

Men jeg tror at han vil kansje ødlegge alle skipene .Men da går det bra , de har jo jinbei, han kan være båt, haha

Lenke til kommentar

Oløøøø jeg elsker JImbei ass.

Fyy faen for en gæærning under vannet...

Damn driit fett chapter. ER veldig veldig nysjerrig på hvorfor Jimbei slo skipet mens croc og mr1 var der. Og håper luffy banker magellan nå :D

Det var fett å se jimbei leke med vannet, kan kaste den som det er en fast form. Så fett.

Den som er på onemanga har ikke bra kvalitet. Franky house har laget mye bedre , du kan få den HER

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Chapteren er ute nå.

Jeg elsker jimbei, han er rett og slett driiit kuul.

Gleder meg til neste uke. Magellan er også en monster .. Og Iva er driit gæærn.

Nå som jimbei og de andre har et skip så kommer de andre skipene prøve å synke den. Kansje de blir nødt til å synke alle skipene selv og ta den siste igjen. Eller de klarer beskytte skipet mot driit mange kanoner.Eller kansje de hvalene synker de andre skipene.

Og lurer på hvordan Magellan skal klare gjøre noe fra der han står HVIS han skal prøve å stoppe Luffy og co. fremdeles.

Men på forje chapter Jimbei traff et skip der croc og mr1 var på også sa han : my mistake . Gjordet han det med vilje ? eller var det ikke med vilje.

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Jadda, 548 ute på Onemanga!

Nå kan vi definitivt si at Oda går på lugubre stoffer. Awesome-faktoren har offisielt brutt Jorda's atmosfære og sikter seg langt forbi månen.

Så dette blir vel det siste vi ser til Bon-chan? :cry:

Lenke til kommentar

Fyyy faen jeg digga chapteren. jeg syntes den var heftig bra og på en annen side trist også.

Jeg hååper virkelig at en dag luffy møter igjen mr 2. Nå skal vel dusøren på luffy gå høyt opp.

Nå er de på vei til Ace, og skal sikkert leke assasin's og redde han. haha

Men håper på en big fight for luffy :D

jeg tror det er siste gang vi ser mr.2 men håper han overlever og vi ser han i fremtiden. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Driiit feeeeet chappter..

Det vAr både fett å høre at Roger hadde en sønn men faen azz da er ikke luffy og ace ekte brødre lengere

Men hva skjer med WB han bruker laaangt tid ass, tenk dere han dukker ikke opp i det hele tatt , hehe

bra jeg ikke leste spoilere til uka nå inverno , fikk bare høre at chapterwn skulle bli kul side noen hadde lest spoilere

men håper og gleder meg til ekte Krig nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...