perman07 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 One Piece viste hvordan man avslutter et kapittel før pauser, Naruto burde definitivt lære, ukens kapittel der avslutta ikke med noe spenning Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tro meg eller ikke. Men nye chapteren er ute nå . Det er heelt syykt på en mandag lissom.Kaoos Du kan få den her , bare å trykke kos dere Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ute på Onemanga også. Var sikker på at det kom til å være dårlig scan jeg, men det virket som kvalitet i tillegg. Ting tar seg opp nå. Kommer til å bli fett framover. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg vet. Gleder meg syykt ass. Lurer på om Shuruy skal slåss og mot hvem . Hvem tror dere at World Goverment gir skylda til siden alle fanger rømmer fra ID. Tror dere Luffy får all skylden ? Da blir hans bounty høøyyy ass Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Meh kapittel. Løping omkring og banking av tilfeldig fodder interesserer meg ikke så mye, og jeg greide ikke å bli skikkelig opphiset slik jeg blir til vanlig. Var et par gode ting, dog, som skyggelagt Shiryuu og Mr. 1. Og fint å se hvor Mr. 3 og Buggy hadde blitt av. Gleder meg til Shiryuu introduseres skikkelig. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hoho, BB invaderer ID! Lurer på om han benytter anledningen mens alle styrkene er konsentrert om å forsvare henretningen av Ace. Oda er umulig å forutsi. EDIT: Mente at han benytter anledningen til å rekruttere! Zoro blant annet har ikke noen ekvivalent fyr i BB's crew, blir feks Shiryuu med etter at han taper, får han det. Interressant å se om Luffy møter BB eller ikke også. Med en Shichibukai som ble erstattet av han, en Shichibukai som ble satt i fengsel indirekte på grunn av han. Det kan bli en skikkelig showdown! Men i og med at jeg tror BB er siste skurk kan han jo ikke tape. Endret 15. mai 2009 av perman07 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror nesten Oda må gå på en eller annen mindre lovlig substans, det burde ikke være menneskelig mulig å holde en awesomefaktor så høy over så lang tid.... Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gærn chapter. Enten BB banker shuryi shury kjenner BB fra før av og joiner han. BB banker shury og går til lvl 6 for å skaffe seg flere gærn folk. BB er ute etter Luffy., eller Croc. FEen jeg gleder meg syykt Shuruy vs BB Luffy and co vs Magellan Kaooooooooooooooos Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Likte ikke kapittelet noe særlig. Håper jeg kommer til å være mer positiv når jeg ser helheten opp et par uker/måneder. Å la Blackbeard og gjengen dukke opp ser for meg ut som et altfor tilfeldig og potensielt dårlig trekk av Oda, så får stole på at det betyr at han har en strålende plan med det hele! Shiryu, Lafitte med vinger, det gigantiske hodet til Ivankov som løper over brua, deprimert Hanyabal og dårlige/morsomme tegninger av alle sammen var bra. Alt med Luffy og Sadi og vaktene og alt var ganske kjedelig. Luffy-stoffet og det med Blackbeard burde byttet plass, det hadde gitt en bedre avslutning. Vil egentlig at ID skal slutte så fort som mulig. Dog, jo lenger tid det tar før vi ser igjen resten av stråhattene, jo deiligere blir det når alle samles igjen! Antar jeg. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nye chap var ikke noe særlig bra . Er bare nysjerrig på hvordan BB klarte ungå shury, og hva har skjedd med shuruiy og hva skjer med BB og luffy, blir det fight eller snakking. Kan hende BB slåss mot magellan og luffy og resten mot shuruy, Den er ikke på onemanga nå, men dere kan laste den ned HER , det er med eng sub da Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 luffy har ikke tid til å slåss mot bb nå, lurer mer på hvordan bb og shiryuu (sp?) klarte å bevege seg så langt på så kort tid. og hva bb gjør i id.. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 luffy har ikke tid til å slåss mot bb nå, lurer mer på hvordan bb og shiryuu (sp?) klarte å bevege seg så langt på så kort tid. og hva bb gjør i id.. Faen ass, Oda lager alltid sånn syyke spennede kapitler, der man sitter og tenker hva kommer til å skje, hva har skjedd.. håper han svarer på alle våre spørsmål neste uke Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det bare jeg som syns det virker åpenbart at BB prøver å rekruttere masse folk? Hvis han skal bli Pirate King kommer han til å trenge et mer kraftig crew enn han har. Hvis en eller annen Yonkou kommer til å tape nå (noe jeg mistenker kommer til å skje siden vi vet både Kaido, Shanks og Whitebeard kommer til å slåss), så passer det at Blackbeard kommer og tar plassen. Får han med seg folk som Shiryuu, Crocodile, Mr. 1 vil det både føre til at Oda slepper og introdusere nye folk, men det hjelper plottet også. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 ja det virker åpenbart, det er derfor jeg tror det er en annen grunn... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper virkelig ikke det blir noen skikkelig Luffy mot Blackbeard-kamp nå. Oda feilet i å gi meg den rette "episke følelsen" til et slikt møte, og en lengre kamp her vil være poengløst i og med at Teach sansynligvis er milevis foran Luffy når det gjelder styrke. Håper heller dette møtet setter i stand et fiendskap mellom dem, og at de heller sloss en stund senere. Mulig han er der for å rekruttere folk, ja. Han trenger flere folk en den gjengen han har nå, og det ville jo være en fin mulighet til å bringe Shot, Devon og Wolf inn i historien (i og med at de alt har blitt nevnt). Hannayabal er kul. Han har jo litt rett, Luffy er villig til å slippe fri store drapsmenn som Crocodile og en haug med andre fanger, noe som kan sette mange liv i fare, bare for å oppnå sitt eget egoistiske ønske om å redde én person. Håper Shiryuu, Jimbei og Crocodile kommer til å gjøre noe. Og herlig å se Sanji i en cover story. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) jeg er vertfall sikker på en ting og det er at BB og luffy kommer ikke til å slåss mot hverandre. Fordi : Luffy tapte mot kizaru, så mot magellan. han kan ikke tape en gang til. Luffy vet jo godt at Ace er sterkere enn han og da skjønner man at BB er mye sterke når han klarte fange Ace, Luffy vet han har ikke sjans og uansett han kan ikke bortkaste tiden sin for å slåss mot BB NÅ, han må til marineford og hjelpe ace og det er lite tid igjen. enten bb er her for å finne gærne folk eller for å hjelpe luffy (er usikker på den) eller noe annet interesant Serjiously, jeg er enig med at hanny har rett, men jeg tror ikke at det er så mange som klarer rømme uansett , utenfor ID står mange skip og marinen osv. ingen sjans, bare luffy og noen til som klarer det ..(bare sterkeste) Men er enig i det BB sier også, Det fins godt og vondt både i WG og i pirater. Men hanny har jo vært i ID så han vet ikke at WG er korupter og det fins snille pirater som Luffy Men slemme pirater som dreper, osv må straffes, der støtter jeg hanny Det er min mening da ! Foresten så noen et bildet eller plakat av Ivan på venstre siden på veggen på coveret. haha. faen som jeg gleder meg til neste uke Endret 22. mai 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så ikke bildet av Ivankov først. Morsom detalj. Elsker forresten Inazuma. Han, og takket være animen, Bepo, er nå mine favoritt(bi- i alle fall)karakterer. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Så ikke bildet av Ivankov først. Morsom detalj. Elsker forresten Inazuma. Han, og takket være animen, Bepo, er nå mine favoritt(bi- i alle fall)karakterer. Hva eller hvem var bepo igjen ? har hørt det før, men glemt. Endret 23. mai 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Bjørnen i crewet til Law. Han var herlig nok i mangaen, men med stemmen og den ekstra personligheten han fikk i animen ble han rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Bjørnen i crewet til Law. Han var herlig nok i mangaen, men med stemmen og den ekstra personligheten han fikk i animen ble han rett og slett fantastisk. Åjaaaa han. hehe . Han er gæærn ass. digger han også . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå