Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)

Anbefalte innlegg

Ja riktig Inverno. Når man har på seg håndjern så funker det ikke,når Nico Robin ble tatt og hun hadde seastone på seg hun klarte ikke gjøre noe.

Men i Alabasta når Luffy,Smoker,nami,Ussop og Zoro satt inne i en seastone celle. Men med en gang Luffy tok på cellen så ble han svak. Men mr.3 lagde voks nøkkel og åpna cellen,men det er rart når han lagde nøkkelen så blir jo voks nøkkelen hans nær cellen og da skal ikke kreftene funke,men det funka.

Da kan han lett åpne cellene også i Impel Down.

Men Luffy må da først ødlegge seastone håndhjernen hans som han har på seg.

Jeg vet ikke om Mr3 komemr til å hjelpe Luffy,men hvis vi ser Mr 2 så tipper jeg, han hjelper Luffy siden de er '' Venner'' :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, dette er en definisjonssak da. Når voksen som vokser ut fra kroppen til Mr. 3 treffer Seastone, skal man si at Mr. 3 rører Seastone'en? Når han lar voksen tørke er det jo ikke en del av han lengre, så når slutter voksen og være "han"?

Teknisk sett burde jo ikke Ao Kiji kunne fryst havet heller siden havet burde motvirket devil fruiten. Syns det er greit at man ikke er så strenge på når djevelfruktene slutter å funke jeg, ved feks at kreftene kun blir begrenset når personen selv (og ikke voks som henger fast til kroppen) toucher seastone.

Lenke til kommentar
Vel, dette er en definisjonssak da. Når voksen som vokser ut fra kroppen til Mr. 3 treffer Seastone, skal man si at Mr. 3 rører Seastone'en? Når han lar voksen tørke er det jo ikke en del av han lengre, så når slutter voksen og være "han"?

Teknisk sett burde jo ikke Ao Kiji kunne fryst havet heller siden havet burde motvirket devil fruiten. Syns det er greit at man ikke er så strenge på når djevelfruktene slutter å funke jeg, ved feks at kreftene kun blir begrenset når personen selv (og ikke voks som henger fast til kroppen) toucher seastone.

Jeg husker ikke om Ao Kiji rørte vannet ,jeg husker bare han tok henda bort til vannet og lagde is.Men ja kansje du har rett,hvis mr3 lager en voks nøkkel da er voksen tørket seg,tipper seastone kan ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar

Eg har blitt fortalt et mangaen ikkje befinner så så altfor langt forran animen, stemmer dette? Uansett hvor befinner animen seg no i forhold til mangaen? Vurderer å lese både One Piece og Bleach på nett om dagen, så om noen kan svare meg på samme spørsmål om Bleach så hadde det vert snillt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det nyeste kapittelet overgikk lett det forrige, som jeg av en eller anen grunn ble litt skuffet av.

Vi fikk fort vite litt om Jimbeis fortid og grunner til å ville stoppe krigen, og det lille, utydelige gjensynet med Crocodile fikk meg til å sikle litt. Nivå 2 av fengselet er i utgangspunktet mye mindre originalt enn nivå 1, men jeg ELSKER at Oda bruker velkjente monstre fra forskjellige legender og mytologier fra virkeligheten, som basilisken, mantikorene, sfinxen og minotauren. Vet ikke hvorfor, men jeg liker (til tider, i alle fall) dette mye bedre enn når han finner på skapninger selv, sånn som med blugoriene. Liker også at de allerede er på vei ned til nivå 3.

Lenke til kommentar

Ja er enig med deg. Liker skapningene han skaper. Men ser ut som det er ny level for hver uke hvis jeg ikke tar feil. Lurer på åssen lvl 3 er og hvem som er bossen der..

Men jeg skjønte ikke helt. Når croc snakker så ser vi to celler og en svær bak dem der store monstre vil drepe WB. De to cellene. sitter croc i den ene cellen og jimbei og ace i den andre ? eller sitter alle 3 i en celle?

Lenke til kommentar
Har det sluttet å komme ut One Piece bøker i Norge? Har ikke sett noen i butikkene og det har heller ikke dumpet noen nye ned i postkassen. Siste vi har fått er 43.

På alle one piece bøker i slutten av boka så skal det være en internet side den er lang husker ikke hva den het. Men jeg pleide vertfal gå på den og se når bøkene pleide komme ut. Så du kan prøve og se om du finner.

Du går på siden og velger manga eller no også velger du One Piece og ser. det er en norsk side =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...