SmartiX Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja riktig Inverno. Når man har på seg håndjern så funker det ikke,når Nico Robin ble tatt og hun hadde seastone på seg hun klarte ikke gjøre noe. Men i Alabasta når Luffy,Smoker,nami,Ussop og Zoro satt inne i en seastone celle. Men med en gang Luffy tok på cellen så ble han svak. Men mr.3 lagde voks nøkkel og åpna cellen,men det er rart når han lagde nøkkelen så blir jo voks nøkkelen hans nær cellen og da skal ikke kreftene funke,men det funka. Da kan han lett åpne cellene også i Impel Down. Men Luffy må da først ødlegge seastone håndhjernen hans som han har på seg. Jeg vet ikke om Mr3 komemr til å hjelpe Luffy,men hvis vi ser Mr 2 så tipper jeg, han hjelper Luffy siden de er '' Venner'' Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vel, dette er en definisjonssak da. Når voksen som vokser ut fra kroppen til Mr. 3 treffer Seastone, skal man si at Mr. 3 rører Seastone'en? Når han lar voksen tørke er det jo ikke en del av han lengre, så når slutter voksen og være "han"? Teknisk sett burde jo ikke Ao Kiji kunne fryst havet heller siden havet burde motvirket devil fruiten. Syns det er greit at man ikke er så strenge på når djevelfruktene slutter å funke jeg, ved feks at kreftene kun blir begrenset når personen selv (og ikke voks som henger fast til kroppen) toucher seastone. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vel, dette er en definisjonssak da. Når voksen som vokser ut fra kroppen til Mr. 3 treffer Seastone, skal man si at Mr. 3 rører Seastone'en? Når han lar voksen tørke er det jo ikke en del av han lengre, så når slutter voksen og være "han"? Teknisk sett burde jo ikke Ao Kiji kunne fryst havet heller siden havet burde motvirket devil fruiten. Syns det er greit at man ikke er så strenge på når djevelfruktene slutter å funke jeg, ved feks at kreftene kun blir begrenset når personen selv (og ikke voks som henger fast til kroppen) toucher seastone. Jeg husker ikke om Ao Kiji rørte vannet ,jeg husker bare han tok henda bort til vannet og lagde is.Men ja kansje du har rett,hvis mr3 lager en voks nøkkel da er voksen tørket seg,tipper seastone kan ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når var det neste kapittel kommer ut? 16-17 jan eller? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi får neste kapittel om en uke. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi får neste kapittel om en uke. Ok.Ser frem til det .. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Eg har blitt fortalt et mangaen ikkje befinner så så altfor langt forran animen, stemmer dette? Uansett hvor befinner animen seg no i forhold til mangaen? Vurderer å lese både One Piece og Bleach på nett om dagen, så om noen kan svare meg på samme spørsmål om Bleach så hadde det vert snillt Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 mangaen ligger rundt 40 chapters forran animen, det tilsvarer 15-20 anime episoder vil jeg tro... bleach har jeg ingen anelse.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Ok, har du sånn noenlunde aning om hvilket chapter eg da bør starte på får å kunne lese meg "videre" fra de siste episodene? EDIT: Fant ut at Bleach animen befinner seg rundt chapter 310 Endret 13. januar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Begynn på 490. De seks første sidene er animert. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Åå gleder meg syykt til chapteren kommer ut. Blir spennende. Spoiler Faen Jinbei ser farlig ut ,men har et godt hjerte .. Hååper Mr.3 hjelper Luffy en del og ikke prøver ditche han som Buggy.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det nyeste kapittelet overgikk lett det forrige, som jeg av en eller anen grunn ble litt skuffet av. Vi fikk fort vite litt om Jimbeis fortid og grunner til å ville stoppe krigen, og det lille, utydelige gjensynet med Crocodile fikk meg til å sikle litt. Nivå 2 av fengselet er i utgangspunktet mye mindre originalt enn nivå 1, men jeg ELSKER at Oda bruker velkjente monstre fra forskjellige legender og mytologier fra virkeligheten, som basilisken, mantikorene, sfinxen og minotauren. Vet ikke hvorfor, men jeg liker (til tider, i alle fall) dette mye bedre enn når han finner på skapninger selv, sånn som med blugoriene. Liker også at de allerede er på vei ned til nivå 3. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja er enig med deg. Liker skapningene han skaper. Men ser ut som det er ny level for hver uke hvis jeg ikke tar feil. Lurer på åssen lvl 3 er og hvem som er bossen der.. Men jeg skjønte ikke helt. Når croc snakker så ser vi to celler og en svær bak dem der store monstre vil drepe WB. De to cellene. sitter croc i den ene cellen og jimbei og ace i den andre ? eller sitter alle 3 i en celle? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg kom på noe. Hvem er tenryuubito? og hvorfor er WG så redd for dem?Kan noen svare meg på det. Takk Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Tenryuubito er *the World Nobels* som holdt på på Saobody-øyene Endret 23. januar 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det vet jeg også. Men hva betyr Nobles? Hvorfor er WG så redd for dem at de sender en Admiral for å hjelpe dem hver gang eller historien om dem? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nobles? Som i adeler, baroner, lorder, mennesker med blått blod, folk som ved fødsel har fått et bedre lodd i livet. Skjønner du tegninga? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nobles? Som i adeler, baroner, lorder, mennesker med blått blod, folk som ved fødsel har fått et bedre lodd i livet. Skjønner du tegninga? aaa,jeg ser. Takk Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har det sluttet å komme ut One Piece bøker i Norge? Har ikke sett noen i butikkene og det har heller ikke dumpet noen nye ned i postkassen. Siste vi har fått er 43. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har det sluttet å komme ut One Piece bøker i Norge? Har ikke sett noen i butikkene og det har heller ikke dumpet noen nye ned i postkassen. Siste vi har fått er 43. På alle one piece bøker i slutten av boka så skal det være en internet side den er lang husker ikke hva den het. Men jeg pleide vertfal gå på den og se når bøkene pleide komme ut. Så du kan prøve og se om du finner. Du går på siden og velger manga eller no også velger du One Piece og ser. det er en norsk side =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå