minibil Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har en Nesten ny MP4, oxo ladet jeg den litt for Mye og MP4'n slåkna helt, Å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...? Er det bare å bytte batteri? (ikke løse) Takker på Forhånd Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ladet den for mye? Hvordan har du klart det? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg vet ikke, Ladet den i 5 timer, så ble den helt død, 2 timer får den døde indikerte den batteriet på 7 %. Og 2 timer senere var dendød Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da tror jeg nok heller at laderen er død, så batteriet ikke har blitt ladet opp igjen og bare gått tom for strøm. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 lader den fra en ledning fra PC-en.. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hei ijenn:) Har prøvd å lade den på nytt, me ingen ting skjedde når jeg tok kobla kabelen på MP4'n eller når den hadde ladet i 4 timer. (når jeg skrudde på den etter 4 timer med lading). Hva er Galt :S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå