Gå til innhold

Beta: Bruker som er innlogget på forsiden

aleksanderro

Anbefalte innlegg

Synes dere skulle hatt en boks men brukerinfo fra diskusjon.no

Noe jeg lagde i Ps.

post-101130-1197755749_thumb.png

Det med blå tekst er linker.

Innlogget aleksanderro (Link til brukeren på forumet)

Nye meldinger 2 (Link til personlige meldinger)

Mine innlegg 315 (Link til mine innlegg på forumet)

Logg ut (Logg av brukeren på forumet)

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for forslag!

Vi har vært inne på liknende tanker, men har foreløpig plassert denne typen utvidelser på listen over features vi ønsker å støtte i løpet av 2008.

Interessant å se effekten av å flytte søket til venstre dog, det er ikke helt ueffent, og trekker oppmerksomheten litt mer. Grunnen til at vi har plassert søket øverst til høyre er jo først og fremst konvensjon - både mozilla, opera, mac os og etterhvert internet explorer har for eksempel søket plassert der, og vi føler det er i ferd med å bli en intuitiv konvensjon.

Årsaken til at det er en del "ubrukt" rom øverst til høyre er for øvrig at tekstannonsene ikke er på plass enda. (Se f.eks. hardware.no i dag.) Disse er tenkt å fylle mye av det hvite rommet, så en eventuell brukerboks vil nok måtte tåle å være en del mindre enn den er i utkastet ditt. :/

Lenke til kommentar
-mulighet til selv å kunne velge featuren som blir beskrevet i denne tråden, og eventuellt hva som skal vises i denne boksen.

Dette blir nok dessverre veldig vanskelig om ikke umulig.

- mulighet til selv å forandre farger

- mulighet til selv å forandre hvilken type tekst ect som vises

Dette skulle ikke være veldig mye jobb. Men ofte kan dette gjøres enkelt i de fleste nettlesere ved å bare overskjøre standard stilsettet (CSS) til HW-siden.

Evt. hvis det bare er snakk om farge kunne det vanske enkelt bli gjort med en to linjers PHP-kode, cookie med hvilken farge man har valgt og egne stilsett for hver farge.

Hvis det dog skulle være noe mer avansert enn dette du siktet til ville jeg tro det er umulig. Da måtte hver side genereres inviduelt for hver bruker noe som hadde krevd ganske mye ytelse på serveren. (Jeg regner med HW bruker en form for cachesystem idag.)

Lenke til kommentar

Å styre innholdet kan jeg skjønne er ønskelig. Men hva er hensikten med å forandre fargene? Sett fra vår side er fargeskjemaet en del av vår identitet -- hardware er for eksempel blå og grå, akam (i dette designet) grønn og grå, gamer blir oransje og blå og amobil er røde og grønnblå.

Så, som sagt: Hvorfor mener dere endring av farger er en god ide?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...