halodude Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hjelp! jeg har et stort problem: jeg får ikke åpnet noen exe filer som itunes eller windoews media player. noen gode råd? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva skjer når du prøver? Lenke til kommentar
halodude Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) det kommer at programmet ikke finnes eller det kommer opp en liste over programmer jeg kan velge. jeg har også prøvd og restarte. Endret 16. desember 2007 av halodude Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gå i mappen til programmet og se om du får startet der. Lenke til kommentar
threiran Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis det ikke er problemer med snarveiene er det mulig noe(n) har lekt med filassosiasjoner: For å sette tilbake (dette er for w2k, likner sikkert i xp): Start utforsker På "Verktøy" menyen, velg "Mappealternativer..." Velg "Filtyper" arkfanen Klikk "Ny" Skriv in "exe" som filtype, og trykk "Avansert >>" I "Assosierte filtyper" dropdown-boxen, velg "Program" Trykk "OK" Hvis du får opp en advarsel om at filtypen er tilordnet "ettellerannet" har du funnet feilen, fortell oss gjerne hva som stod der. Hvis du ikke får opp noen melding, er ikke dette problemet... Lykke til videre. Trykk "OK" for å lukke mappealternativer viduet. ---- CPL Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du har sikkert fått en trojan som forstyrrer exe filer,prøv å kjøre ett program som heter smitfraudfix.exe,søk på smitfraud med google. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 finner ikke mappealternativer. er det på internet explorer? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vertøy->mappe alternativer..... Lenke til kommentar
threiran Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 finner ikke mappealternativer. er det på internet explorer? Ikke i IE, den du får opp når du trykker på Min Datamaskin på skrivebordet. Ellers kan der være verdt å sjekke det bjalle skriver også. ---- CPL Lenke til kommentar
halodude Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) prøvde bjalles forslag, men det var en exe fil så det gikk ikke... PS: finner fortsatt ikke mappealternativer. heter det det eller er det noe annet Endret 16. desember 2007 av halodude Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Boot trykk f8 sikkerhtmodus. Se om du får åpnet exe filer der. Lag en ny brukerkonto der logg deg på den. Se om den virker. Kjøre noen online scannere i sikkerhetmodus kan være greit. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083 Fane. Hvordan fjerne virus/spyware hvis allerede infisert. Kan nok være noe virus-spyware som gjør dette. Post en hjt-logg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Endret 16. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
halodude Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 prøvde og bytte bruker , og da gikk det fint. har nå sletta den gamle ødelagte brukeren. takk for hjelpen alle sammen!! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du bør følge de linkene jeg ga deg. Kan ligge igjen noe grums,så problemet gjenoppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå