WhoWantWhat Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Så Eragon i går natt, ganske brå slutt, kjerringa sier det er tre bøker og at det var snakk om en triologi når det gjelder film også. Har researcha litt rundt (er dog dårlig til å leite på internett), og finner ingen oppfølgere. Er de kommet/In the making/Skal de lages eller hva? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tipper den første filmen gikk så dårlig at de droppet å lage oppfølgere. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg håper på flere, første syns jeg var bra 8/10 fra meg. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, tenkte på det samme julenissen, jeg synes ikke den var så altfor verst tho, men heller ikke det beste jeg har sett hehe. Vil se oppfølgerne, men tenkte på det samme at første filmen sikkert ikke ble noe særlig suksess så de stoppet produksjon av triologion ellerno? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Mente å ha sett reklame på skolen min i fjor der du kunne sende inn noe og toppremien var å komme på settet til neste films innspilling, det samme var premien til en MTV-konkurranse... Så skulle tro at det var flere filmer på vei, for det vil bare være rart å ikke fullføre det, vis ikke publikummet sviktet dem totalt, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå