Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hår eller ikke hår på oss gutta?

Gjest Guest_per_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_per_*

jenter!

burde guttene barbere seg nedentil? jeg lurer på det, siden jeg vurderer det.. men jeg veit ikke om de synes det er best med hår eller ikke hår.

jeg vet at det er en smakssak og at smaken er delt som baken, men jeg spør om det vanligste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg jente, men jeg deler mine er faringer allikevel.

Det er min erfaring at ingen jenter liker å måtte bane seg igjennom en urskog for å komme til godsakene. Det er også min erfaring at "hår i maten" er noe som er mislikt. Det er få som "må" ha alt håret barbert bort.

Så det jeg vil anbefale er at du minst friserer håret du har der. Det jeg gjør er å barbere ballene og trimme håret over tassen samt helt nede ved roten. Her kan du være kreativ og tegne med håret du lar være igjen. En pil som viser vei har vist seg å være en suksess blandt flere av mine elskerinner. :)

Personlig så vil jeg ikke anbefale at du barberer bort alt kjønnshåret. Det er noen "ledende eksperter" som mener at dette kan skade sexlivet da lukter (feromoner) du genererer der nede ikke har noe hår å feste seg til og dermed så mister du en naturlig tenning hos damene. Samtidig så har flere av mine elskerinner fortalt meg at "barnerumper" ikke er spesielt spennende.

Når det er sagt så er det min erfaring at glattbarbert er å foretrekke fremfor urskog og at en mellomting er å foretrekke fremfor glattbarbert.

Lenke til kommentar

Som gutt vil jeg si det at jeg opplever at følsomheten ved sex øker betraktelig om man er glattbarbert.

Det er forresten overraskende mange jenter jeg har snakket med som foretrekker en barbert partner. Var usikker selv før jeg begynte å rake meg, men nå som jeg har begynt kommer jeg nok aldri til gå tilbake... Om jeg er partnerløs kan det hende det går litt tid mellom hver gang jeg raker meg, men jeg lar det aldri vokse fullt ut uansett.

edit: Enkelte jenter har også uttalt at de foretrekker at det "ikke er hår i maten" ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Som gutt vil jeg si det at jeg opplever at følsomheten ved sex øker betraktelig om man er glattbarbert.

Det er forresten overraskende mange jenter jeg har snakket med som foretrekker en barbert partner. Var usikker selv før jeg begynte å rake meg, men nå som jeg har begynt kommer jeg nok aldri til gå tilbake... Om jeg er partnerløs kan det hende det går litt tid mellom hver gang jeg raker meg, men jeg lar det aldri vokse fullt ut uansett.

edit: Enkelte jenter har også uttalt at de foretrekker at det "ikke er hår i maten" ;)

Sånn ca akkurat det han sa. Enig på alle punkter og jeg har samme erfaringen mht hva jenter liker.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke glattbarbere meg elt fordi det ser så jævlig dumt ut. Jeg har så mye hår på resten av kroppen at dere kan tenke dere hvor teit det ser ut med masse svart hår på mage og bein og så en stor hvit blankpolert flekk i midten :new_woot: Men barbere ballene og frisere resten er bra. Jeg gidder bare ikke gjøre det noe særlig fordi sexlivet ikke akkurat er veldig utsvevende for tida. Når jeg får meg mer fast sengefølge så begynner jeg nok å barbere igjen. Er jo bare gutter som har svart til nå. Kom igjen jenter, deres mening! :)

Lenke til kommentar

Enda en jentemening:

Heller glattbarbert enn urskog, men trimmet er helt fint.

Enig med dette om "hår i maten" o.l. og en annen ganske viktig ting er følgende: hvis det er mye hår der, så blir det for min del alt for mye friksjon mot klitoris. Dere gutta kan jo tenke dere om dere skulle gni penishodet(med forhuden trukket tilbake)mot en ullgenser eller noe annet hårete og "grovt". Ikke spesielt digg... Sånn kjennes det ut for meg om mannen har alt for mye hårvekst.

Så...trimmet eller barbert er helt fint.

Lenke til kommentar
Gjest GodstogKaninen

Jeg shavet meg her forleden og det ble litt stumper her og der vor jeg ikke komm til

noe som så ganske dumt ut spørr du meg..

Ka i helvete gjør man med håret i skrukket?

Kommer jo dårligt til der med saks og endå mindre med høvel :s

Lenke til kommentar
Bare å være tålmodig. Som du sier så kommer man ikke så godt til så man må bruke god tid.

Eller du kan sikkert være macho og prøve deg på en lighterbarbering men personlig så hadde jeg aldri turt det

Ja, prøv lighterbarbering! Så kan du fortelle oss hvordan resultatet ble etterpå. Du har mitt ord på at jeg skal ha "Guest_GodstogKaninen_* er en matcho jævel!^^" i signaturen min framover. Tenk for en ære! :grin2:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...