Gå til innhold

Hvordan fungerer de originale xbox-spillene som kom med høst-oppdateringen?

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

hei, jeg vurderer å kjøpe noen av de orginale xbox spillene som kom ut med høst updaten, men hvordan virker de? skjønte på noen at de lagga en del? stemmer dette?

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fungerer som om du hadde kjøpt dem i butikken. Om de lagger eller ei tør jeg ikke si noe om da jeg kun har lastet ned Farhenheit, som fungerer utmerket.

Hvordan fungerer kontrollene? Ga det et forsøk på pc, men ga opp pga jeg ble så irritert på kontrollene

Jeg har aldri testet det på PC, så jeg aner ikke hvordan det er i forhold. Men jeg har i alle fall ingen problemer med å spille det på konsoll. Når du skal bruke ting rundt forbi, eller snakke med folk, så beveger du høyre stikke i de forskjellige retningene. Skal du for eksempel åpne ett av de øverste skapene på kjøkkenet, så tar du stikken framover/oppover. Skal du ha en titt i ett av de nederste skapene, så tar du stikken bakover/nedover.

Også har du disse actionsekvensene hvor det dukker opp to ringer på skjermen. Begge ringene er delt opp slik at opp er en farge, ned en annen farge osv. Når det så lyser på ett av lysene i en av ringene, så må du bevege den stikken i den retningen. Om, for eksempel, den øverste delen av den høyre ringen lyser, så må du bevege høyre stikke framover/oppover.

Eneste problemet, i den grad det kan kalles ett problem, er at personen du styrer svinger om kameraet svinger når du beveger deg i noen rom. Noen ganger er det litt vanskelig å treffe døråpninger, trapper og andre smale plasser. Men dette er ikke så problematisk som det kanskje høres ut som. Alt du trenger å gjøre er å slippe stikken, også retter det seg opp.

Lenke til kommentar
De fungerer som om du hadde kjøpt dem i butikken. Om de lagger eller ei tør jeg ikke si noe om da jeg kun har lastet ned Farhenheit, som fungerer utmerket.

Hvordan fungerer kontrollene? Ga det et forsøk på pc, men ga opp pga jeg ble så irritert på kontrollene

skjønner godt at du gav opp kontrollene på pc, de var vonde. 100 ganger bedre med joypad..

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke vært helt fornøyd med hvordan halo og psychonauts har tedd seg (spilte med cd) på 360. Jeg hadde ikke mulighet til å spille med 50Hz og jeg spilte med 720p. Resultatet var at spilla så egentlig litt styggere ut og kjørte dårligere. I halo var det tonnevis med AA men det lagget mye mer enn vanlig i COOP. Psychonauts var ganske likt, men det kjørte litt bedre på vanlig xbox og så litt bedre ut.

Så jeg har ikke flyttet vekk den store svarte tingen under TV-bordet ennå :p

Fahrenheit gikk ganske bra da.

Hvis du har mulighet til det, er det nok bedre å spille på gammel maskin med RGB kabel eller liknende, men spila blir jo en del dyrere også da. Forresten så er det mye bedre vibrasjon i de gode gamle kontrollene. :D

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...