Yawa Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Heisann, sitter her med en bærbar PC som ikke vil komme inn i windows, PC-en starter helt greit, "Starter WinXPPro" bildet kommer opp, den holder på litt, så stopper den og skal til å gå videre til Windows, men da får jeg bare Blå Skjerm (lynkjapt) så slår starter den på nytt. Har jeg noen mulighet til å få reddet noen filer som ligger på skrivebordet via en anna maskin. eller må den formateres for å komme opp igjen? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Formaterer du da sletter du alt som ligger på disken din... Prøvd recovery console fra xp-cden? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det jeg vil anbefale at du gjør er å få tak i en linux live-cd som kan lese fra ntfs (de fleste kan dette) og bruke den til å lage sikkerhetskopier av det du trenger før du installerer på nytt. Populære live-cd-er er knoppix og ubuntu. Bare last ned live-cd-iso og brenn til en plate og start maskinen fra denne platen. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Bart er også grei. Full lese og skrive tilgang for ntfs. http://www.download.com/BartPE-Bootable-Li...tml?tag=lst-0-1 Endret 15. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå