Thomas. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Når jeg går til hovedsiden min funker alt fint. Når jeg trykker på noe annet kommer siden min kommer opp 2 ganger underhverandre Når jeg bruker dette scriptet i index.php fila: <?php if (!isset($_GET['side'])) { } elseif (isset($_GET['side']) AND file_exists("sider/".$_GET['side'].".php")) { include ("sider/".$_GET['side'].".php"); } ?> Her er koden til linken som kommer siden opp: (+ index filen kommer under koden, det skal den ikke!! Det er det som er feil..) <? require('includes/head.php'); ?> <? require('includes/meny.php'); ?> <div class="gboxtop"></div> <div class="gbox"> <p>Du er her nå: <b>OM MEG</b><br> </p> </div> <div class="left"> <div class="left_articles"> <div class="calendar"> <p>DES<br /> 15</p> </div> <h2><a href="#">Om Meg </a></h2> <p class="description">Info om meg </p> <p>Heisann!<br /> test<br /></p> </div> </div> <? require('includes/fot.php'); ?> Hva er galt ? Trenger du se noen fler filer, for å løse problemet ? Endret 15. desember 2007 av php_user Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Et utrolig dårlig includescript. Bruk heller dette: http://www.danielsenweb.net/script/includescript.zip Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Blir det slik da: <a href="side=om-meg.php">ok</a> ??? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Og hvorfor kommer dette opp nå da: Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 4864 bytes) in /www/110mb.com/s/u/p/p/o/r/t/-/support-u/htdocs/sider/index.php on line 31 ??????? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ok slikt gjør du: 1: Sett giren i 2 2: Det skal være slikt: <a href="?side=om-meg.php">ok</a> 3: Du trenger ikke poste på nytt etter 6 minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå