mads182 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har kjøpt meg denne nå, og lagt den inn på pcen.. Men jeg finner ingen TV-kanaler, bare radio. What to do? Bruker til og med antenne som står på taket hjemme... Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sannsynligvis har tvkortet ganske lav sensivitet.. Det er vanlig at TV-kort ikke oppdadager alle signalene og hopper over dem som er litt svake.. Så du er nok nødt til å finne kanalene manuelt. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hvorfor ser det sånn ut på Tuner-TV? Endret 16. desember 2007 av mads182 Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Blir glad om noen hjelper meg i gang her.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Prøv ChrisTV. Det er veldig godt på å finne kanaler, særlig hvis man har dårlige signaler. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Lastet ned ChrisTV Lite i går, men hvordan skal jeg søke etter kanaler? Må jo ha en frekvens å gå etter, vel? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Er det ingen som har hatt problemer med å få dette til å virke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tråden flyttes til Skjermkort > TV-kort. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Fint om noen kan hjelpe meg, så slipper jeg å ha en dings til 700,- liggende som jeg ikke får brukt til en shit.. -_- Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei. Har du prøvd TVCenter Pro fra Pinnacle? http://CD-en.pinnaclesys.com/SupportFiles/PC.../UpdatePCTV.htm Og du skriver du har PCTV USB Stick, hybrid el kun DVB-T? Hvis DVB-T så kommer det ikke noen oppdatering før i slutten av januar som vil fungere på DVB-T nettet i Norge. Fint om noen kan hjelpe meg, så slipper jeg å ha en dings til 700,- liggende som jeg ikke får brukt til en shit.. -_- Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) har pctv dvb-t stick, finner heller ingen kanaler på den, noen som har aning hva jeg må gjøre? får bare inn radio På christv fant jeg ikke usb sticken, hva kan jeg gjøre for å finne ut om den i det heletatt blir funnet? når jeg satte inn sticken fikk jeg beskjed også installerte den noen greier, men det står bare pinnacle infra red device der? Endret 4. februar 2008 av Roug Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skulle tro at kanalene ble funnet.... Du kan og prøve MediaPortal (gratis). Alle kort med BDA driver skal funke med TVServer (TVE3) Du trenger nok denne for å få lyd (og bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå