Gå til innhold

Nybegynnertips til Eve online

Anbefalte innlegg

Har nettop begynt å spille Eve online, og er blitt nokså fascinert. Har spilt i et par timer nå, og er god for ca. 260000ISK, og føler våpensystemet mitt begynner å bli nokså svakt. Jeg har standard begynnerskip med den standard railgunen, og tenker nå på å oppgradere.

Hva vil svare seg for meg å oppgradere? Legger ved en screen av char sheet, sånn for sikkerhets skyld.

post-32856-1197748517_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg ville ha joina den norske chatterommet som du finner under språk i channels and maillists. samme gjelder den andre nyttige rommet norge.no

Men som jeg kan se fra SS din kommer det ann på hva du vil i spillet. du har noen atributter som kan gjøre det vedig kjipt å trene for nye skip og våpen, men egner seg bedre til vitenskap og handel.

Lenke til kommentar

Du vil få penger og deler som belønning, stort sett. Skip er det mulig å få, men ikke forvent at du vil få nye skip i belønning ofte. Som regel må du kjøpe det du trenger av skip og utstyr selv.

EDIT: Er du hardcore klarer du å skaffe mineralene til veie enten ved gruvedrift eller kjøp, for deretter å bygge dine egne skip. :)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...