FLuAA Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har nettop begynt å spille Eve online, og er blitt nokså fascinert. Har spilt i et par timer nå, og er god for ca. 260000ISK, og føler våpensystemet mitt begynner å bli nokså svakt. Jeg har standard begynnerskip med den standard railgunen, og tenker nå på å oppgradere. Hva vil svare seg for meg å oppgradere? Legger ved en screen av char sheet, sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
CptPewpew Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei, jeg ville ha joina den norske chatterommet som du finner under språk i channels and maillists. samme gjelder den andre nyttige rommet norge.no Men som jeg kan se fra SS din kommer det ann på hva du vil i spillet. du har noen atributter som kan gjøre det vedig kjipt å trene for nye skip og våpen, men egner seg bedre til vitenskap og handel. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg valgte disse handelskillsa fordi jeg vil prøve å holde meg unna kriging og sånt, men quests fra agentene er jo som regel å drepe her og der. Men kan jeg få nye skip og upgrades som quest reward? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Du vil få penger og deler som belønning, stort sett. Skip er det mulig å få, men ikke forvent at du vil få nye skip i belønning ofte. Som regel må du kjøpe det du trenger av skip og utstyr selv. EDIT: Er du hardcore klarer du å skaffe mineralene til veie enten ved gruvedrift eller kjøp, for deretter å bygge dine egne skip. Endret 15. desember 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Roug Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva koster det i måneden? å spille eve Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sikkert 100kr som vanlig MMORPGS gjør :S? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 De fleste MMORPG's pleier å ligge på ca. 100-lappen, ja. Er i grunn ikke så ille, da den hundrelappen ellers hadde gått til noe annet vas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå