Zimon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vant! (Nero 8)Men hvor sender jeg adressen min? Krister Du får en mail fra hw.no nettverket som etterspør din adresse etc. Så evt sjekk spamfilteret i mailen din. Lenke til kommentar
Unox Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skulle nesten vært et kriterie at man må ha over 50 poster for å vinne men Unox Bruker Innlegg: 46 Nettopp derfor er jeg glad for at man gir navnet sitt og ikke brukernavnet Lenke til kommentar
war2war Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Holy s*** har deltatt på detta julekalender kjøret i god tro om at jeg kanskje er heldig og vinner, men den gang ei.! Jeg ønsker jeg kunne vinne meg en julegave "hint til HW.no" vinner aldri noe... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Mottok i kveld 1 stk Geforce 8800 gts 512 MB GDDR3 skjermkort + en stor Freia Daim melkesjokolade . Takk HW og Multicom (Må se å få bestilt meg en strømforskyning som takler kortet asap). Endret 21. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Digg norbat Hva slags merke er kortet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Digg norbat Hva slags merke er kortet? Merket er Point of view Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå