Gå til innhold

Stoff som gjør at man tisser blått?


danielsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. :whistle:

 

Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått?

 

Bare å løpe og hente en tom spyleveskekanne :- )

Lenke til kommentar
Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. :whistle:

 

Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått?

 

Bare å løpe og hente en tom spyleveskekanne :- )

 

Hahaha :green:

 

Du er vel ikke skotsk? :)

Lenke til kommentar

Vel, man må bare huske på at kraftige overdoser av metylblå kan føre til at hele personen blir blå. ;)

 

Tommelfingerregelen er at man uansett ikke skal leke seg med kjemikalier man ikke vet alt om (dersom "offeret" for spøken har enkelte sykdommer, som f.eks diverse leversykdommer så kan det fort gå riktig så galt). Man kan fremprovosere lignende reaksjoner ved bruk av vanlige husholdningsprodukt, men det skal jeg ikke gå videre inn på her inne. ;-p

Lenke til kommentar

Etter hva jeg hører så er det ikke nødvendig med mange dråpene metylblåløsning (i "vanlig" konsentrasjon slik den brukes som indikator på skolelaber, antar jeg ...) for at det skal gi synlige resultater ved neste toalettbesøk. Er det fortsatt risikabelt, eller må det større doser til for å være farlig?

 

Og Negotiation - det er vel ikke akkurat hvem som helst som har muligheten til å teste "metylblått-metoden"? Dessuten sa vel ikke LarsP at de alternative metodene var sikre heller ...

Lenke til kommentar
Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. :whistle:

 

Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått?

Erfaringsmessig er det ikke mange som er så iskalde.

 

Jeg ble fortalt at for en god del år siden hadde en apotekersønn blandet inn en ingrediens i en kake av en type som en vanlig konditor ikke er vant med. Herligheten ble servert på en skoletilstelning. Neste morgen var det mange som bråvåknet på toalettet, og distriktslegen ble nedringt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...