L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Se hva jeg dumpet over dere Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Se hva jeg dumpet over dere leverer de til privatpersoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 veldig unødvendig å prøve å pisse blått, unless du prøve å skremme noen Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hmm, det her var utrolig interresant! Hvor farlig er disse greiern her egentlig? Kan man skade en person hvis man putter litt av disse greiene i en persons kaffekopp? Hvis ikke, så skal eg jaggu gå til innkjøp! Endret 29. desember 2007 av Rugboy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 leverer de til privatpersoner? Aner ikke. Bare dumpa over siden så jeg tenkte det kunne være verd å nevne Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 veldig unødvendig å prøve å pisse blått, unless du prøve å skremme noen Du har vel hørt om practical jokes? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har sett folk (som fortsatt lever) hyle innpå mange milliliter metylblått i blanding med etanol, så noen dråper i cola'n skader neppe, for å si det slik. ^^ Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått? 1 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått? Bare å løpe og hente en tom spyleveskekanne :- ) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått? Bare å løpe og hente en tom spyleveskekanne :- ) Hahaha Du er vel ikke skotsk? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stoffet er lett å skaffe hvis du går på vidregåene og har kjemi, jeg har brukt det mange ganger under lab forsøk, neste gang skal jeg stjele litt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vel, man må bare huske på at kraftige overdoser av metylblå kan føre til at hele personen blir blå. Tommelfingerregelen er at man uansett ikke skal leke seg med kjemikalier man ikke vet alt om (dersom "offeret" for spøken har enkelte sykdommer, som f.eks diverse leversykdommer så kan det fort gå riktig så galt). Man kan fremprovosere lignende reaksjoner ved bruk av vanlige husholdningsprodukt, men det skal jeg ikke gå videre inn på her inne. ;-p Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Man kan fremprovosere lignende reaksjoner ved bruk av vanlige husholdningsprodukt, men det skal jeg ikke gå videre inn på her inne. ;-p Hvorfor gidder du ikke det? Dersom det finnes en 100 % sikker metode, så burde du dele den med oss, framfor at noen andre prøver den litt mer risikable metylblått-metoden. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Etter hva jeg hører så er det ikke nødvendig med mange dråpene metylblåløsning (i "vanlig" konsentrasjon slik den brukes som indikator på skolelaber, antar jeg ...) for at det skal gi synlige resultater ved neste toalettbesøk. Er det fortsatt risikabelt, eller må det større doser til for å være farlig? Og Negotiation - det er vel ikke akkurat hvem som helst som har muligheten til å teste "metylblått-metoden"? Dessuten sa vel ikke LarsP at de alternative metodene var sikre heller ... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hadde vært enda morsommere dersom man kunne få noen til å urinere svart, da jeg tviler på at det er så mange som blir veldig sjokkert av blått urin. Du sier altså med andre ord at du hadde tatt det knusene med ro hvis du hadde pissa blått? Erfaringsmessig er det ikke mange som er så iskalde. Jeg ble fortalt at for en god del år siden hadde en apotekersønn blandet inn en ingrediens i en kake av en type som en vanlig konditor ikke er vant med. Herligheten ble servert på en skoletilstelning. Neste morgen var det mange som bråvåknet på toalettet, og distriktslegen ble nedringt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lurer på om den fortellingen kan ha et SNEV av vandrehistorie i seg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dessuten sa vel ikke LarsP at de alternative metodene var sikre heller ... Korrektomundo, kan noen si "lakserende middel?". ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå