bigx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 mobilen er helt crazy idag! jeg får sende sms, mms osv.. og får motta av andre utenom en person hun får smsene mine å mmsene.. men når hun sender til meg. så får jeg dem aldri? jeg har sjekket instillingene for mms og wap.. alt ser ok ut.. noen som veit hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En restart av telefonen hjelper i de aller fleste tilfeller. Dette gjelder både "dumme" telefoner, og spesielt for smarttelefoner. Har du en smarttelefon, så bør denne restartes minimum hver 14. dag. En "dum" telefon kneler somregel den også, når den er påslått mange uker i strekk. Hjelper ikke ovennevnte, så må du komme med litt flere opplysninger... -Hvilken telefon det er snakk om i det minste. Lenke til kommentar
bigx Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 En restart av telefonen hjelper i de aller fleste tilfeller.Dette gjelder både "dumme" telefoner, og spesielt for smarttelefoner. Har du en smarttelefon, så bør denne restartes minimum hver 14. dag. En "dum" telefon kneler somregel den også, når den er påslått mange uker i strekk. Hjelper ikke ovennevnte, så må du komme med litt flere opplysninger... -Hvilken telefon det er snakk om i det minste. Okei.. men hvordan restarter jeg mobilen? ps. jeg har en sony ericsson W880i Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ehh? Holder inne på/av-knappen (på noen telefoner holde inne " legg på"-knappen) for så å skru den på igjen Lenke til kommentar
bigx Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ehh? Holder inne på/av-knappen (på noen telefoner holde inne " legg på"-knappen) for så å skru den på igjen hahha sånn ja:P men funker ikke.. den personen får ikke ringt meg eller noen ting.. men jeg klarer å ringe hu. !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå