Jo Are Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei tenker litt på og kjøpe Warhawk over ps store, vet det er bra og alt det der men har allikevel noen spørsmål. 1. Er spillet noe for meg? Er ikke noen stor fan av fps spill (blir lett forvirra), er dette et slikt spill? 2. Er det slik at hvis du dør må du vente til runden er over med å kunne spille igjen, eller kommer du frem med en gang igjen? 3. Styrer du kun fly eller kan du styre andre kjøretøy også. Takker for svar. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 1. Er som fps men 3. person kamera 2. Respawner etter 5 sek elno 3. Fly, bil, tanks, bein, bakke rakett og antiluftskyts Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Så en video på youtube nå og må si at jeg likte hav jeg så, spesielt sikte og at det var 3. person. Blir veldig lett forvirra med 1. person men 3.person går greit, får vel skaffe meg dette da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hijacker tråden jeg. Hva er forskjellene på den versjonen du kjøper i butikken sammenlignet med den nedlastbare? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den du kjøper på butikken får du med deg en bluetooth headsett, men koster 600 (500), og da har du den på cden : ). Nedlastbar er mye billigere, tror det er rundt 200 kr hvis jeg ikke tar feil. Da havner den i harddisken og du kan laste den ned maks 5 ganger (?). Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den du kjøper på butikken får du med deg en bluetooth headsett, men koster 600 (500), og da har du den på cden : ). Nedlastbar er mye billigere, tror det er rundt 200 kr hvis jeg ikke tar feil. Da havner den i harddisken og du kan laste den ned maks 5 ganger (?). Nadlastningsversonen kan bare brukes på den acounten som kjøpte det. koster 239 kr tror jeg Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Laster du ned kan du også bare spille det på én konto og én ps3. Lurer også på om BD versjonen inneholder noe bonus materiale. Tror jeg betalte 240kr da jeg lastet ned mitt ekstemplar av warhawk fra ps store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå