Gå til innhold

Erfaringer med NOkia E61i

ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Litt gammel denne tråden nå, men kan legge til min erfaring med telefonen.

Enig med deg at Windows Mobile ikke er noe særlig. Føles mer som et PDA OS med telefonprogram. Har tidligere hatt Qtek 9100, og ble ikke veldig imponert over telefondelen av OSet og at telefonen var veldig treig. Solgte den og kjøpte en enkel SE telefon og en WM PDA til de avanserte funksjonene. Ble til at jeg ikke gadd å drasse med meg to enheter, så jeg gikk til innkjøp av en Nokia E61i. Vil bare si at dette er en veldig bra telefon. I motsetning til WM er dette OSet ett avansert og gjennomtenkt telefon OS. Backupfunksjonen er veldig bra. Oppgraderte firmwaren på telefonen og beholdt absolutt alle innstillinger, gamle meldinger osv etter gjenoppretting. Eneste jeg har å utsette på denne telefonen er at den kan være litt treig innimellom på menyvalg, og at kameraet tar bildet 2-3 sec etter den sier "klikk". Ellers er det et veldig godt tastatur, som er veldig raskt å skrive med. Siden telefonen er så tynn, er det ikke noe problem å ha den i lomma, på tross av størrelsen. Det var absolutt ikke tilfellet med Qtek 9100. Skjermen er stor og skarp. Personlig er jeg glad for å slippe å måtte bruke touch skjerm på mobilen. Ikke så farlig at skjermen er støvete, og alle knappene gjør at jeg ikke savner touchskjerm. Det er mine erfaringer ihvertfall. Min favoritt blant smarttelefonene jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...