ksvens1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen her med erfaringer + og - med denne mobilen, litt lyst på mobil med QWERTY, så vurderer denne mobilen. Tips mottas gjerne Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har noe kommentarer til denne? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Sjekk erfaringene i prisguiden. :-) Endret 23. desember 2007 av Yoshi Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser at du både har en N95 8GB og Tytn II. Kjøper du E61i mener jeg at du har i din samling tre av årets beste mobiler. Men på den annen side. Når du har tytn II hva skal du med E61i. Tytn II har qwerty. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 jeg prøver å kvitte meg med tytn2 fordi jeg ikke liker windows mobile noe særlig. Derfor jeg tenkte skaffe en e61i Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 superfornøyd, men den er litt treg... eneste minus! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Overlever at den er litt treg. du har hatt din en stund vel SuperJanne? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Litt gammel denne tråden nå, men kan legge til min erfaring med telefonen. Enig med deg at Windows Mobile ikke er noe særlig. Føles mer som et PDA OS med telefonprogram. Har tidligere hatt Qtek 9100, og ble ikke veldig imponert over telefondelen av OSet og at telefonen var veldig treig. Solgte den og kjøpte en enkel SE telefon og en WM PDA til de avanserte funksjonene. Ble til at jeg ikke gadd å drasse med meg to enheter, så jeg gikk til innkjøp av en Nokia E61i. Vil bare si at dette er en veldig bra telefon. I motsetning til WM er dette OSet ett avansert og gjennomtenkt telefon OS. Backupfunksjonen er veldig bra. Oppgraderte firmwaren på telefonen og beholdt absolutt alle innstillinger, gamle meldinger osv etter gjenoppretting. Eneste jeg har å utsette på denne telefonen er at den kan være litt treig innimellom på menyvalg, og at kameraet tar bildet 2-3 sec etter den sier "klikk". Ellers er det et veldig godt tastatur, som er veldig raskt å skrive med. Siden telefonen er så tynn, er det ikke noe problem å ha den i lomma, på tross av størrelsen. Det var absolutt ikke tilfellet med Qtek 9100. Skjermen er stor og skarp. Personlig er jeg glad for å slippe å måtte bruke touch skjerm på mobilen. Ikke så farlig at skjermen er støvete, og alle knappene gjør at jeg ikke savner touchskjerm. Det er mine erfaringer ihvertfall. Min favoritt blant smarttelefonene jeg har brukt. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er veldig godt fornøyd med E61i. Eneste minuset som jeg ser er mono-headset som følger med (burde vært stereo i mine øyne), litt treg noen ganger og litt små taster for de med store hender. Utover dette er E61i en knalltelefon Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nokia E61i er konge! Kjempefornøyd, bra batteri, solid byggkvalitet, lekkert tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå