P-in-P Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! Hvordan importerer/eksporterer jeg filmer til/fra PC-en? Må jeg bruke programvaren som fulgte med til dette eller skal det gå ann å komme inn på den via Min datamaskin? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei! Hvordan importerer/eksporterer jeg filmer til/fra PC-en? Må jeg bruke programvaren som fulgte med til dette eller skal det gå ann å komme inn på den via Min datamaskin? Hei! Glem programvaren. Du kan gå inn på innstillinger på telefonen, å gjøre den om til "Mass storage device" eller hva det nå står.. Men husk at de blir best hvis videoen er i divx-format. Med programvaren som inneholder konverteringsprogram, kan du gjøre om hvilken som helst video til divx:) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for svar, men like etter jeg postet her lagde jeg meg konto på et forum jeg fikk svar Hjelper ikke å sette til mass storage device hvis en ikke har minnekort, som jeg ikke hadde når jeg lagde posten. Det hadde faktisk ikke funket uansett siden programvaren har et par problemer som forresten jeg fant løsningen på, på det forumet jeg postet. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jaja.. Håper du fikk den hjelpen du ville ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå