4MB Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har to lydkort i PC-en, men den ene funker tydeligvis ikke(den som hører til hovedkortet). Så jeg lurer på om det er mulig å få aktivert denne på en eller annen måte. Vil gjerne finne ut av dette, fordi når jeg prater med folk på skype etc, så vil jeg få stemmen dems ut på HS'et, og musikk etc. ut på høytalerne. Takker EDIT: Om lyd-utgangen fra hovedkortet heter lydkort, vet jeg ikke, men dere skjønner hva jeg mener? Endret 15. desember 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
radiated Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis begge er installert kan du velge hvilke inn og utganger du vil bruke primært i lyd-og lydenheter under kontrollpanel. Intnegrerte lydkort må aktiveres i BIOS før du kan installere dem. Du kan sette HK-lydkortet til å være primær avspillings og innspillingsenhet i windows, mens du velger det frittstående lydkortets utgang direkte i f.eks Winamp eller Foobar til å spille av musikk. Du trenger iallfall et avspillingsprogram som lar deg kommunisere direkte med lydkortet, ikke gjennom windows-mikseren. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis begge er installert kan du velge hvilke inn og utganger du vil bruke primært i lyd-og lydenheter under kontrollpanel. Intnegrerte lydkort må aktiveres i BIOS før du kan installere dem. Du kan sette HK-lydkortet til å være primær avspillings og innspillingsenhet i windows, mens du velger det frittstående lydkortets utgang direkte i f.eks Winamp eller Foobar til å spille av musikk. Du trenger iallfall et avspillingsprogram som lar deg kommunisere direkte med lydkortet, ikke gjennom windows-mikseren. Blir det ikke noen driver konflikter da ? Siden man må instalere begge to, hvis ikke eksterne lydkortet trenger no driver da Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Tenkte ikke på at jeg måtte laste ned driver Men uansett, jeg finner ikke modellen min på nettsia. I PC Wizard står det MSI K9A Platinium, og det nærmeste jeg finner er K9A2. Prøvde å laste ned denne, men fikk ingen respons når jeg plugget inn micen. Link: http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...amp;cat2_no=171 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå