IcedInsanity Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei. Lastet ned Syphon Filter igår,men får ikke spilt det,kommer feilmelding der det står: You cannot play this game at the current video output setting. Hva skal eg gjøre? Endret 15. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Enten; 1) Kjøp ny TV. 2) Last ned spillet med en europeisk konto. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Eg har jo en EU konto..MEN maskinen min er fra Canada..må eg laste det ned fra US store da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Unødvendig bumping og off topic som følgje av dette er sletta. Trådstarter bør lese følgjande: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Eg har jo en EU konto..MEN maskinen min er fra Canada..må eg laste det ned fra US store da? Det er mulig det hjelper. Er forskjell fra spill til spill hvilke output-moduser de støtter, så det blir fort litt uforutsigbart når man blander NTSC og PAL-utstyr. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Men problemet er at eg får ikke laget en US account.... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Iom at du har lastet det ned fra en europeisk account, tror jeg du må gi opp å spille det på tven din. Jeg vil tippe at det er konsollen din som velger å outputte det i NTSC. Så derfor må du kanskje kjøpe ny tv, eller ny konsoll. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hjelper ikke å laste det ned fra en annen Store heller? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Men problemet er at eg får ikke laget en US account.... Er ørten guider på hvordan man gjør det her på forumet. Så lenge TVen din støtter NTSC, og det gjør de fleste TVer fra dette tiåret, burde alle amerikanske spill fungere helt fint. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Vet hvordan eg lager US/UK osv..men får ikke brukt kreditt kortet når eg prøver på en uk account...gikk fint på EU store Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vet hvordan eg lager US/UK osv..men får ikke brukt kreditt kortet når eg prøver på en uk account...gikk fint på EU store Det kan være et problem med enkelte kort, men hos meg fungerer det fint på US. Det er forresten viktig at du gjør det på US, ikke UK, siden United Kingdom er i Europa og har samme TV-system som vi har. Fungerer ikke det, må du enten finne et kort som virker på US store, kjøpe en europeisk PS3 eller en HD-TV. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ah..har ikke prøvd på us enda..har bare prøvd uk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Woho,der gikk det! :D Da fikk eg US konto eg også Endret 16. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå