Andeplane Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har fikset GH3 med trådløs gitar, men vil denne fungere på GH2 - Rocks the 80's? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis du spiller det på PS3'n så vill jeg tro at det går. Er ikke sikker, men jeg tror. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis du spiller det på PS3'n så vill jeg tro at det går. Er ikke sikker, men jeg tror.Er til PS2..hmm Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis du spiller det på PS3'n så vill jeg tro at det går. Er ikke sikker, men jeg tror.Er til PS2..hmm Hvis du har kjøpt GH3 og gitar til ps2, så virker gitaren på alle GH spillene ja... og det er jo ganske mange, hvis man tar med custom GH`ene som finnes... Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis du spiller det på PS3'n så vill jeg tro at det går. Er ikke sikker, men jeg tror.Er til PS2..hmm Ok, trodde du mente GH3 PS3 utgave og GH2: Rocks the 80's PS2 utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå