Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hele kroppen min begynte nettopp å skjelve/riste!

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Jeg satt på stolen min og så på tv og spillte pc som vanlig, og plutselig begynte kroppen og skjelve eller riste voldsomt, jeg falt ned fra stolen og fortsatte og riste/skjelve mens jeg satt på gulvet. Ble skikkelig redd nå.

Hva var det som skjedde egentlig? Hva er galt?

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769
Du holder på å bli en hjernespisende zombie, kom deg til en lege så han kan eksaminere/avlive deg. OG TA BILDER!

...Eller kom deg til en lege generelt?

:!:

Lenke til kommentar
virker som epilepsi for meg også.

Vet ikke om det har noe å si, men var du bevisstløs når du lå der?

Jeg mener at jeg var ved bevissthet hele tiden. Bare ristet og skalv hele tiden.

Les på den første siden i en av manualene som ligger i ett av spillcovera du har, for å få litt informasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg satt på stolen min og så på tv og spillte pc som vanlig, og plutselig begynte kroppen og skjelve eller riste voldsomt, jeg falt ned fra stolen og fortsatte og riste/skjelve mens jeg satt på gulvet. Ble skikkelig redd nå.

Overdreven kåthet kaskje?

:)

Lenke til kommentar

Overdreven kåthet kaskje?

:)

Nei. Jeg er bare 12 år. (13 den 13 januar)

Lenke til kommentar

Vel du bør dra til lege å finne det ut!

Min bestefar hadde aldri hatt noe som var i nærheten av epilepsi tidligere, før han fikk ett epilepsi anfall rett etter sin 60-års dag

Så om du ikke har hatt det før så betyr det ikke at det er sikkert at du ikke kommer til å få det/har det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...