Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg satt på stolen min og så på tv og spillte pc som vanlig, og plutselig begynte kroppen og skjelve eller riste voldsomt, jeg falt ned fra stolen og fortsatte og riste/skjelve mens jeg satt på gulvet. Ble skikkelig redd nå. Hva var det som skjedde egentlig? Hva er galt? Endret 15. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Seriøst, hva venter du på?! Ring 113! Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du holder på å bli en hjernespisende zombie, kom deg til en lege så han kan eksaminere/avlive deg. OG TA BILDER! ...Eller kom deg til en lege generelt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du holder på å bli en hjernespisende zombie, kom deg til en lege så han kan eksaminere/avlive deg. OG TA BILDER!...Eller kom deg til en lege generelt? :!: Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 tipper et epeleptisk anfall Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 tipper et epeleptisk anfall Jeg har ikke epilepsi Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Og det er du sikker på? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 tipper et epeleptisk anfall Jeg har ikke epilepsi En gang skal være den første Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) virker som epilepsi for meg også. Vet ikke om det har noe å si, men var du bevisstløs når du lå der? Endret 15. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 virker som epilepsi for meg også.Vet ikke om det har noe å si, men var du bevisstløs når du lå der? Jeg mener at jeg var ved bevissthet hele tiden. Bare ristet og skalv hele tiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 virker som epilepsi for meg også.Vet ikke om det har noe å si, men var du bevisstløs når du lå der? Jeg mener at jeg var ved bevissthet hele tiden. Bare ristet og skalv hele tiden. Les på den første siden i en av manualene som ligger i ett av spillcovera du har, for å få litt informasjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fra spøk til revolver så vil jeg og tippe at det kan ha vært et mindre alvorlig ("svakt") epileptisk anfall, men om det er dette det er snakk om er det ekstremt viktig at du blir undersøkt av en lege. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 høres litt ut som epilepsi ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg satt på stolen min og så på tv og spillte pc som vanlig, og plutselig begynte kroppen og skjelve eller riste voldsomt, jeg falt ned fra stolen og fortsatte og riste/skjelve mens jeg satt på gulvet. Ble skikkelig redd nå. Hva var det som skjedde egentlig? Hva er galt? Overdreven kåthet kaskje? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg satt på stolen min og så på tv og spillte pc som vanlig, og plutselig begynte kroppen og skjelve eller riste voldsomt, jeg falt ned fra stolen og fortsatte og riste/skjelve mens jeg satt på gulvet. Ble skikkelig redd nå. Hva var det som skjedde egentlig? Hva er galt? Overdreven kåthet kaskje? Nei. Jeg er bare 12 år. (13 den 13 januar) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nei. Jeg er bare 12 år. (13 den 13 januar) Når har det stoppet noen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fra revolver til spøk igjen ... Leamus? Neida, skjer det igjen kommer du deg til lege og får konstater eplepsi. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Forresten så har ikke dette skjedd tidligere. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vel du bør dra til lege å finne det ut! Min bestefar hadde aldri hatt noe som var i nærheten av epilepsi tidligere, før han fikk ett epilepsi anfall rett etter sin 60-års dag Så om du ikke har hatt det før så betyr det ikke at det er sikkert at du ikke kommer til å få det/har det! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kanskje du burde vurdere å slå på ovnen? Det begynner jo tross alt å bli så kaldt nå at det ikke er særlig rart at du rister og skjelver. Å falle på gulvet var riktignok en overdrivelse, men alt kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå