Radey Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei Jeg klarer ikke å finne et eneste fornuftig spill som har alle disse elementene i seg. 1. Det skal fårgå så nært som mulig i nåtid, men inntil rundt WW2 tid går greit. 2. Man har kontroll over Marinen, Luftvåpenet og Hæren (tilsvarende navn for det landet dette skjer i). 3. Ikke være et steingammelt spill. Fra ca 2003-04 bør det være. Nærmeste jeg kom kommet tror jeg må være Red Alert 1 og 2. Men der er det mye futuristiske ting, de er veldig gamle og derav har ganske dårlig grafikk til 2007/2008 å være. Supreme Commander virker litt intressang, men har prøvd demoen, og det var så som så, samt at det er veldig futuristisk. Jeg har lyst på enheter som tanks, jetfly, bombefly, hangarskip, kryssere, krigsskip, apc, jeep, fotsoldater så klart, fallskjermjegere... osv osv osv... Finner bare elementer at dette spred utover i mange spill. Hadde bare Generals hatt en full marine del, så hadde det nok vært beste kandidat, men den gang ei. Og alt dette betyr jo at kartene må være store, så ikke krigsskipet står og trår vann på samme sted hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 World in Conflict? Eventuelt Battlestation:Midway. Men der har man verken fotsoldater eller tanks. Bare båtet/ubåter og fly. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Empires: Dawn of the modern world kan nok passe ganske bra for deg da. Er ikke veldig gammelt,har fly, båter og landstyrker, forskjellige faksjoner og er satt til nåtid, i alle fall noen tidsaldere. HF http://pc.ign.com/objects/499/499712.html#features Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva med pt boats,er bare naval sim.Kommer vel på nyåret tror jeg. http://www.gamespot.com/pc/sim/ptboatsknig...ag=images;img;1 Går an å laste ned en benchmark til spillet,for å se åssen grafikken er. http://gamer.no/nyhet//last_ned_pt_boats-grafikktest/43607 Lenke til kommentar
Janster Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 humre Hearts of Iron Doomsday ...tar deg fra 1936 til 1950 ...har alt det der... Men det er et strategispill da..men RTS...jeg syntes det er temmelig fett og ta hvilket som helst land og se hva du kan gjøre med det Jan Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan jo prøve deg som commander i battlefield2. Men det skal godt gjøres å finne en server hvor folk spiller i squands og hvor squads gjør som du ber dem om.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Empire Earth 2 burde vere spillet for deg! Der kan du velge tidsepoke, skulle du plutselig få lyst til å spille i middelalderen, så er det bare å velge det. Men på EE2 har du alt, fly, båt, bakkestyrker. Lenke til kommentar
bossul Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå har jo Empire Earth 3 kommet og, spilte 1eneren mye. *kjempespill* Vil tro at 3eren er enda bedre, med fin, oppdatert grafikk^^ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg tror Rise of Nations og kan være et alternativ. Der begynner du egentlig i steinalderen og slutter i nåtiden(det kan ha vært i fremtiden, men jeg tror ikke det. Det kan du uansett forandre på). Der har du vann-, land-, og luftenheter. Du kan også få nukes etterhvert. Lenke til kommentar
Radey Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Takket og bukker for gode innspill og forslag. Foreløpig er det vel BS Midway og PT Boats som er mest spennende ut, da mange av de andre forslagene innvolverer så mye mere enn det jeg er mest ute etter. Men ingen av dem er RTS. I forbindelse med RTS, synes jeg marinen er kjempe moro, fordi vanligvis krever det lang tid og mye ressurser å lage f.eks. et digert Krigsskip, men samtidig så kan det lage god vei i vellinga, og liker enorme kraftige enheter, som gjerne har masse støtte enheter og mindre og større. Ser for meg f.eks. et hangarskip med 2 krigsskip, 3 destroyere 5 torpedobåter og ubåter partullerje osv... Mulig Supreme Commander er den som er best på dette idag? Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Age of empires? Ehm, jeg tror Age of Empires foregår "litt" før andre verdenskrig... Endret 16. desember 2007 av Miromurr Lenke til kommentar
Supermann3 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan kanskje prøve Real War: http://www.gamespot.com/pc/strategy/realwa...=result;title;7 Er ganske gammelt da, også fikk det ikke de beste karakterene. Men det har ihvertfall plenty av units på alle områder, så hvis du klarer å holde ut med gameplayet og den grassalt dårlige musikken, så kan det sikkert være noe. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 C&C Generals muligens?. Er vel en del forskjellige styrker man får kontroll over. Lenke til kommentar
Lazy gamer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 world in conflict er ein bra spill. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har jo også Silent Hunter serien.Liker best SH3 og SH4,dette er rent submarin sim. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Empire Earth 1 var et engasjerende spill i sin tid. Inneholder i alle fall luft, vann og land-units. Gadd ikke spille 2'ern noe særlig. Og 3'ern ble slakta, så jeg har ikke giddi testa det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå