Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Skal visst ha kommet en trailer i HD også her, men ser ikke ut som den funker. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Så disse 2 trailerne på Gametrailers i går. Gleder meg veldig til disse, særlig Versus. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk skikkelig lyst å teste ut mitt første Final Fantasy, som da blir XII, funker det på PS3 elr? BC lista er vell lite oppdatert for tiden. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det lille eg har prøvd så funker det fint på PS3'n ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Thank you Btw åssen er grafikken i spillet? Endret 16. desember 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har nett kjøpt meg FF12 og det bør fungere knirkefritt på ps3en min, blir mitt første steg inn i FF-universet.. og når jeg ser disse trailerne så blir det nok ikke det siste Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Når man ser på trailerene så virker det seriøst som om du bare skal spille en character og ikke en hel gjeng som i alle tidligere spill. Jeg regner med at det blir flere characters å spille. Final Fantasy med en character? Kunne de ha funnet på noe sånt? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Thank you Btw åssen er grafikken i spillet? FFXII er blant PS2's beste titler, da også grafisk. Steike jeg gleder meg til å spille XIII/Versus. Har digga den serien i nærmere 15 år. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX. Heh, dont get you hopes up.. Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor står det cloud øverst til høyre ? Hovedfiguren var nå veldig basert på Cloud ihvertfall, mye av samme håret og sverdteknikker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Looks pretty sweet, må innrømme at jeg aldri har vært borte i final fantasy før.. !!! Lenke til kommentar
txvz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX. Heh, dont get you hopes up.. Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen Greit nok det, men syns det har mistet litt av magien ved RPG med at det går på trekk å du kan planlegge å legge en strategi for hvordan du skal bekjempe en fiende. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser kult ut ja. Men disse trailerne bygger bare opp hype, og folk (jeg) blir skuffet når spillet faktisk kommer. Men for all del, jeg digger slike rå actionklipp as much as the next guy, men håper vi får se noe gameplay snart. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor står det cloud øverst til høyre ? Hovedfiguren var nå veldig basert på Cloud ihvertfall, mye av samme håret og sverdteknikker. Er fordi dvden er med i en bok som heter cloud trur jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det ikke gameplay det vi ser fra 0:48 til 0:56 i FF XIII videoen? Bare spør siden mange har lurer på når vi får se gameplay. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det så ut som gameplay i E306 videoen også med kampmenyen på skjermen. Fullt mulig at det er det... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jøye meg. Jeg gleder meg hardt! Dette kommer til å bli episk! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har tru på det er gameplay når du ser kampmenyen. Husker jeg var veldig skeptisk når de annonserte killzone 2 traileren også, da de hevde at noe var gameplay. Men vi får se, tviler på at SE skuffer enten om det er gameplay eller ikke. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tror nok det er gameplay. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX. Heh, dont get you hopes up.. Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen Greit nok det, men syns det har mistet litt av magien ved RPG med at det går på trekk å du kan planlegge å legge en strategi for hvordan du skal bekjempe en fiende. Selvfølgelig vil det ikke gjøre alle til lags.. Og jeg går utifra at du er en av de som synes ting var bedre med vanlig ATB jeg synes det nye funker ypperlig. Men du må jo fremdeles planlegge hvordan du skal ta ned en fiende? Det er jo fremdeles en "tids-straff", den kommer bare etter at kommandoen er gitt, og ikke før... Og ikke kjør alle RPG's inn i samme bås, den finnes mengder av RPGs som ikke bruker Tur-basert i det hele tatt. Jmf Oblivion.. Edit: Og ja det ser ut som gameplay midt inni der, men jeg tror det ikke før vi får se noe skikkelig, og ikke noe som uten å se at det er kuttet plutselig er inne i en CG film. Dessuten virka kameravinkelen litt for voldsom til at det var rent gameplay.. Endret 16. desember 2007 av Swoofah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå