Kultom Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Herre... jeg har ikke spilt noe særlig FF spill før, men dette her ser utrolig artig ut... http://www.n4g.com/ps3/NewsCom-93115.aspx#Comments Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Vakkert. Er spent på versus. Montro om man får spille den typen på slutten av XIII traileren. Er også veldig spent på om vi får se et nytt combat system, det hadde vært fint med noe litt mer "action" aktig combat. Endret 15. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Får jeg spørre hva forskjellen er. Altså Versus, ka er det? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Vet ikke, men tittelen sier jo noe da, "Versus". Edit: Oisann, feil quote der Endret 15. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Å fyfaen musikk er så elsk! <3 Å høre til han blå fyren! Utrolig fett! Blir så gøy å få sett noe gameplay av det her ass. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Versus XIII er et annet spill enn XIII, men tar i følge utviklerene sted i nogelunde samme univers og begge involverer krystaller som hovedelementer i plottene. Versus skal også være det mørkeste FF-spillet til nå. Slengte dem opp rippede videoer i finalfantasy-tråden (de kom på en DVD) rundt kvart på tolv tidligere i dag, men disse ser helt for jævlig bra ut! VIL HA! NÅ!!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mørkeste? mye "uhyggeligere" univers? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ikke spesifisert, men historien og settinger er "mørkere", altså tristere, dypere, stikk motsatt av X-2...mao ikke et "happyhappy" med masse lyse omgivelser. Historien vi vet for øyeblikket er at kisen i traileren er prins e.l. over et kongerike som har den siste krystallen. Alle kongeriker hadde en krystall, men de forsvant i kriger, og nå vil alle ha denne siste og prinsepjokken må beskytte den (med stil ;D). Dette fordi krytallen gir eieren tekno som alle vil ha, og uten krystallene har de andre kongerikene stått rimelig godt på stedet hvil og prinsepjokkens rike har teknologi ganske lik vår egen. Utenom MOTORSVERD!!! Ser nesten for meg han står der og drar forgjeves i startsnora Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det eneste jeg ikke liker med Final Fantasy er at de kan være litt vanskelige/umulige å runde uten walktroug. Håper disse blir litt "lettere". Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Faktisk har FF'ene blit lettere med årene, de første skal vistnok være mye vanskeligere enn si FFVIII og FFX. FFII var det vel har blitt omtalt som nesten umulig uten juksing. FFX tror jeg er ett av de aller letteste FF'ene og bare se på Seymour Flux...AAAAAARGH, den dritten!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Takk for svar S-r-ex, men kommer Versus og XIII samtidig? Sry, men har aldri satt meg inn i Final Fantasy serien. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Tvilsomt at de kommer samtidig, ettersom ingen dato er satt for noen av spillene. De kjører riktignok parallelt, men fra forskjellige team (XIII fra hovedteamet, Versus fra Kingdom Hearts-teamet). Det er fullt mulig Versus vil ta mye mer tid enn XIII. Si tidligst høst 08 for begge to, tidligst. Å si nå til sommeren er vel i overkant optimistisk. Er man pessimisten sier man sommer 09, da 2010 er i seneste laget for en 20års-feiringen. Endret 15. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 S-r-ex, det virker som du har litt peil på disse spillene, tror du det ligger noe bak tittelen til Versus? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Verus er latin og betyr "i mot", "motgang", "Jin vs Kazuya", etc etc. Spillet går på en måte litt i mot det FF vanligvis har vært med sin veldig mørke setting. Fornøyd? ;P Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ok, jeg tenkte kanskje det kunne være en online funksjon det dreiet seg om. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fyyy å jeg gleder meg. Dette blir knall Lenke til kommentar
txvz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Love love.. FFXIII ser vel egentlig ut til å ta steget videre fra XII når det gjelder kampsystemet.. ser i hvertfall ut til å gå fort. FFXIII versus er laget av kingdom hearts gjengen.. så skal vel ikke se bort ifra at det blir mer action orientert der også. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De.... spillene.... skal.... jeg... ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå