Raytee Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei. Jeg skrude på dataen min i dag, men så kom det slik''start windows på vanlig måte'' greier xP Men når jeg klikker på ''start windows på vanlig måte'' så restarter den seg bare..(Jeg skrude den av med strømbryteren i går kvell) Noen som vet hva jeg kan gjøre? Selv er jeg helt blank.. Takk Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Forstår jeg deg slik att du ikke tok vanlig shutdown igår,du bare trykket av knappen? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg skurede av strømmen med en gang bare.. Orkte ikke å vente på at den skulle skru seg av også skru av stømmer fordi jeg var sykt så klar og trøtt osv Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 I oppstarten trykk f8 for å velge safemode, deretter prøv en vanlig restart etterpå. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Det funket ikke.. men tror dere det funker vist jeg formaterer? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Reinstaller windows er verd forsøket ja Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Å formatere er da en smule drastisk, det finnes flere alternativer du kan prøve. For det første ville jeg prøvd sikkerhetmodus, som nevnt over - du skriver at det virket ikke, var det samme feilen? Du skal også ha alternativet "start Windows i sist fungerende modus", dette er også verdt er forsøk. Endret 16. desember 2007 av the Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå