vargaz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg bestilte en pakke her om torsdagen, jeg har det litt travelt med å få den før jul, derfor valgte jeg å bruke microplex istedet for vcore.dk, selv om det ble litt dyrere. Jeg vurderte også å bestille ekspress, men fant ikke noe alternativ for det i farten. Jeg bestilte i halv 3 tiden på torsdag, og jeg var vel litt naiv om jeg håpet på at sendingen skulle rekke å gå ut samme dag, men ok tenkte jeg.. jeg kan vente med å få pakken til over helgen, det burde gå greit. Men idag ved nærmere undersøkelse, har ikke microplex rukket engang rukket å fått sendt ut pakken ennå. I dag er det lørdag, jeg antar at microplex ikke arbeider på søndager, og med den ELENDIGE telefonsupporten de bedriver er det jo umulig å komme i kontakt med dem. Jeg er ganske avhengig av å få pakken før jul, men klarer de ikke å sende snart, kommer de ikke til å rekke dette. Er det flere som har opplevd slikt med microplex i det siste? har de for mye å gjøre og for lite folk ansatt ? utrolig frustrerende at det går så tregt nå rett før jul.. men det er vel ikke annet enn det man kan forvente.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 http://www.posten.no/posten/PagesKM/KMSpor...702125363289376 Bestilt 10.12.07. Sikker på at alt var på lager? Angående arbeidstiden så har jeg nå fått svar på mail om søndagen. Men det treger vel ikke bety så mye. Ellers er det ikke alltid pakker registres med en gang posten får den. Og hvis de hadde alt på lager og den ikke er uregistret på vei så er det vel heller skuffende av microplex. Lykke til iallfall. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det sto i alle fall på hjemmesiden at alt var på lager, i tillegg ba valgte jeg at dem skulle sende ordren del for del om de ikke hadde alle varene på lager. Ser nå på nettbanken at de har klart å trekt beløpet de skal ha 4 ganger.. nå må jeg ringe banken for å få stoppet 3 av overføringene... faan... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Uff.. microplex har brukt veldig lang tid på å sende denne pakken, den ble postet idag og registrert inn klokken halv 4.. utrolig langtid for en liten pakke.. Dette ble min siste handel hos microplex denne gangen, og jeg vil heller ikke anbefale dem for andre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå