HKRoed Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei! Har et problem som til som til stadighet kommer. Bokstavene æ, ø og å blir borte når jeg skal skrive. Tipper at engelsk oppsett blir aktivisert. Det kan skje i hvilket som helst program, som f.eks OE, Trillian eller MS Word. Det holder å avslutte programmet feilen oppstår i g starte det på nytt, så er alt som før. Noen som har hatt samme problem eller kan gi meg tips til hva feilen er? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har akurat samme problem (nesten), bruker engelsk tastatur og bor i Singapore Frankie Singapore Lenke til kommentar
YBD Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Trykk Alt+Shift, så blir det fikset. Funker hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 sjekk om du har en liten blå boks nede ved klokken det det står enten NO eller EN i. Hvis du har det, kan det være tastatur-oppsettet som endrer seg automatisk... Slett isåfall EN Lenke til kommentar
snorri Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 du skifter imellom oppsett ved å trykke alt+shift. se på den blå boksen nede til høyre. høyreklikk på den og velg properties. hvis det er ingen blå boks, går du inn i kontrollpanelet og velger regional options, dvs regionale innstillinger på norsk. der kan du fritt velge mellom oppsett. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Gå hit og fjern Engelsk tastatur. Dere vil få opp ei feilmelding om at maskinen må restarte elns. Bare trykk "OK" og fjern engelsk tastatur en gang til, og vips så er dere kvitt dette problemet. B|Real Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Se her ja. Jeg har fjernet engelsk fra oppsettet så da håper jeg det ordner seg. Takker for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 sjekk om du har en liten blå boks nede ved klokken det det står enten NO eller EN i. Hvis du har det, kan det være tastatur-oppsettet som endrer seg automatisk... Slett isåfall EN bare hvis du har windows xp da.. el. 2K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå