minibil Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har en xbox 360 core, Men Hvordan får man internett? Og hvordan Spille Live? takker på forhånd Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva har du da? Router? Kun modem? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Har router Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Står den langt unna Xboxen? Står den i nærheten, kan du bare ta Ethernet-kabelen som fulgte med og sette den i en av LAN-portene på routeren. Står Xboxen for langt unna, må du kjøpe trådløst adapter til Xboxen, denne koster 600-700. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Eller en lengre kabel... Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 I "Luftlinje" så er det 2 meter, men vis jeg skal ha kabler må jeg trekke den kanksje 5-7 meter. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Då kan du vel berre trekkje ein kabel, trur eg eg ville gjort, i alle fall om det ikkje kjem i konflikt med dører osv. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Må vel heller ta kabelen igjennom taket å trekke der, vil ikke ha en stygg ledning på bakken.. Er 2 dører så skal lokket igjenn også, Men den trådløse adapteren, vor får jeg kjøt den? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er du kul og forklarar kvifor du bumpar tråden etter ti minutt? Du er raportert. Adapteren får du kjøpt hos t.d Elkjøp, lefdal eller absoluttspill.no Lenke til kommentar
minibil Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Er ikke helt kjent med forumet enda. så prøvde jeg å redigere de skrive feilene på slutten, men så kom det vist et nytt innlegg, Beklager så Mye! Takk for svar, fant adapteren på Elkjøp og har bestilt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå