Mr. K Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Heisann! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en ny bærbar maskin nå, men er ikke sikker på hva jeg skal velge. Til å begynne med var jeg veldig sikker på å kjøpe en Macbook Pro, 15", 2.6 GHz. Men etterhvert ble jeg klar over hva jeg kunne få i en PC til samme prisen. Jeg kan strekke meg opp til ca 15 000 vil jeg tro. Maskinen kommer til å bli brukt til skolearbeid, spill som f.eks Counter Strike (ikke noe veldig krevende), musikk, film, surfing o.l. 2 GHz eller kraftigere prossessor, 2 eller mer GB minne, et par hundre gigabyte harddisk, og grei skjerm (+/- 15 tommer). Trenger ikke være en ekstremt stilfull maskin. WLAN, og Firewire hadde vært greit. Er det noen som kan hjelpe meg å velge? Eventuelt gi meg noen gode alternativer? Endret 15. desember 2007 av double-a Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Til din bruk trenger du ikke å legge ut så mye som 15000,- Det burde holode lenge med en laptop til under 10000,- Ser at netshop.no har en god pris på en Fujitsu-Siemens Esprimo V5545 T7300, som er test vinner på dinside.no til 7195,- http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=94501 Den burde holde Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Flotte greier! Den ser bra ut den, en klar "kandidat"! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du vil ha en som er mer "gamer-pc" med mulighet til å endre spesifikasjonene, kan du sjekke Zepto Znote 6224. Den har 14,1" skjerm, veier ca 2,3 kg, du har mulighet til å velge HDD, CPU, minne, ++. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49124 Den er en liten men kraftig pc, prisen varierer alt etter hvilke specs man setter opp. Men du får mye for pengene i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå