Holmgr3N Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei. Til dere som har hørt/har ProMedia 5.1. Hva syns dere om settet, har nemlig bestilt et selv og jeg lurer på om det var verdt pengene. Hvordan er det iforhold til for eks. Logitech Z-560, Z-680 og MegaWorks til musikk og film. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har promedia 2.1. Ingenting å utsette på lyden, men jeg synes det er rikelig bakgrunnsstøy fra de når det ikke er signal inn. Regner med at dette også kan være tilfellet med 5.1. Eneste måten å få slutt på susingen er å slå av strømmen på sub`en, men den bryteren er jo plassert på det mest utilgjengelige stedet på hele bakplaten...men lyden er som sagt bra! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Bakgrunnstøy? huff da.. hvis det er tilfelle med det jeg får.. så kanskje jeg benytter meg av angreretten.. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skulle likt å vite om andre har opplevd dette med promedia. Det er faktisk litt irriterende, i alle fall ettersom jeg har de stående i stua. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har 2.1 settet også, og her finnes det ingen bakgrunnsstøy. Derimot så får jeg støy på Creative settet som står ved siden av. Dette har noe med at jeg ikke bruker jordet stikk og at man får signalstøy eller.no tror jeg. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal koble om litt og sjekke om det kan være støy fra strømnettet... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvor bestilte du promedia 5.1 fra? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Audiocompaniet Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har klipsch promedia 5.1, og er kjempe fornøyd med de.. Det er overhodet ikke noe bakgrunds støy kun klar ren lyd.... Til dere som skal kjøpe dette, gled dere,, spesielt til å se film.... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Er det bra til musikk a? Det er nemlig det jeg hører mest på.. Hvordan blir surrounden uten decoder, vil lydkortet ta seg av dette? har A2 Lenke til kommentar
frans Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 De egner seg godt til musikk. Merker meg at satellittene har en liten "boost"/fremhevelse av nedre bass. Det gjør lyden behagelig å høre på. Denne boost'en av bassen skyldes mest av alt refleksjoner av underlaget. Løfter man satellitene litt opp til ca 10-15 cm over bordoverfalten, bli lydbildet mere nøytralt. Synd Klipsch ikke har en justerbar stand. Ellers er det forbedringspotensiale også. Mere Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Mottok pakken idag. Så langt syns jeg at satelittene er for skarpe. noen andre som merket dette også. Eller er det no innstillinger? Lenke til kommentar
striky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ingen støy her heller, på mitt 4.1-system. Jeg synes ikke satellitene er for skarpe. Mulig du har en equalizer som øker diskant eller lignende innstillinger på maskina?? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 hehe fant ut en ting.. jeg er så forkjøla og tett i det ene øret at jeg nesten ikke hører noen ting.. så når jeg hjoldt over det øret ble lyden konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå