sete Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har tenkt å oppgradere min gamle IBM Aptiva 2153-E45: *ADM K6 350 Mhz *64 MB PC100 SD-RAM *8GB *ATI Rage Pro 4MB Jeg har sett på denne billige RAM-brikken og lurer på om det er noen som har brukt denne brikken (eller tilsvarende noname minne) til å opppgradere sin Aptiva. Takker for eventuelle svar :smile: Har sett på disse fra http://www.komplett.no SD-RAM Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vet at noen gamle IBM maskiner bruker ECC ram ville sjekket om så er tilfelle også med din. Du finner dette i dokumentasjonen som fulgte med maskinen Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Denne bruker nok ikke ECC :wink: Men jeg håper at noen her på forumet har oppgradert sine Aptiva'er med denne "go og billig" rammen 8) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tror du kan bruke det minnet, siden maskina har Ali-chipsett ( går ikke til bx-chipsett ) og PC133 er bakoverkompatibelt. 2153-E45 Bios . Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Tusen takk skal du ha! Tror jeg kjøper og prøver 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå