Toffen80 Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Problemet oppsto hos en kompis av meg. Hadde pc`en min hos en kompis, og den va så å si idle der.. hadde nokka downloads på. Så plutselig bare "døde" den. De LED greian konkludere med atte REAL-TIME clock`en ikke funke, hva kan være grunnen til d.. å hvorfor? Etter 3mnd bruk enda, å så brutalt. PC`en va forresten bare minimalt overklokka, men me god kjøling. Noen som har idèèr eller må jeg ringe psdata å be om et nytt? amdXP1800+ (1533@1565mhz) MSI kt266a pro Turbo Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Anyone? Sku gjerne funnet ut ka som e feilen, så æ hadde visst om æ kan reklamere den.. eller om æ ska bestill et Soltek kort :/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: Toffen80 skrev (2002-01-07 14:40):Anyone? Sku gjerne funnet ut ka som e feilen, så æ hadde visst om æ kan reklamere den.. eller om æ ska bestill et Soltek kort :/ Hvis du ser litt mer om hv aproblemet er, så er det litt lettere å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå