Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei. Fant ut at jeg hadde tatt bilde av det meste i gata og inni huset men IKKE av vannet :-) Øsnker gjerne komentarer og åssen jeg kan gjøre det bedere til neste gang. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Se gjerne innom dråpebilde-tråden her på forumet Ellers kan jeg vel si noe kort om dine bilder her: Prøv å redusere størrelsen på bildene, det blir vanskelig å se dem når de er så store. Bilde 1: Forstår ikke helt hva som er motivet her? Hva skal jeg sette øynene på ? Er liksom ingen mening i bildet.. Elllers er vannbilder artig så fortsett med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Se gjerne innom dråpebilde-tråden her på forumet Ellers kan jeg vel si noe kort om dine bilder her: Prøv å redusere størrelsen på bildene, det blir vanskelig å se dem når de er så store. Bilde 1: Forstår ikke helt hva som er motivet her? Hva skal jeg sette øynene på ? Er liksom ingen mening i bildet.. Elllers er vannbilder artig så fortsett med det Tusen Takk! GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
DHM Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det første jeg tenkte når jeg så første bildet var navnet til en på forumet her - Aidskake. Ser ut som et eller anna jeg ikke har lyst til å ta på Ellers er det gøy med vannbilder, men det skal mye til for å få til noe originalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det første jeg tenkte når jeg så første bildet var navnet til en på forumet her - Aidskake.Ser ut som et eller anna jeg ikke har lyst til å ta på Ellers er det gøy med vannbilder, men det skal mye til for å få til noe originalt. Hahaha... Det første er vannbobbler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå