Gå til innhold

trenger kritikk på hjemmeside (design)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heisann hoppsann. jeg har smelt sammen en liten portfølje/blogg, som jeg gjerne skulle hatt no' kritikk på.

jeg har mye igjen å gjøre, men nå tenkter jeg hovedsaklig på litt designkritikk.

 

....

....

Jeg er bronze, husker du meg? :p. Uansett - litt vanskelig å få med seg alt som står der, kanskje litt rotete, selv om jeg forstår at du vil ha et sånt "jeg-skriver-med-blekk"-design. Siden var kanskje litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Jeg får denne scrollen i Firefox og Internet Explorer med 1280 x 1024, som jeg vil tro er en av de mest vanlige oppløsningene.
må være noe med headeren. skal se på det
Kult konsept, men ville prøvd å få inn noe farge, og kanskje tenke litt videre på hvordan innholdet nedenfor skal pressenteres, uten at det bare blir kjedelig opplisting á la word-dokument...
har du noen forslag til hvordan jeg kan presentere teksten, da? og jeg vet igrunn ikke helt om jeg vil ha inn masse farge ... hjelp?
Lenke til kommentar

Denne siden er bærer litt for mye preg av forsøk på å være spesiell. Teksten blir praktisk talt uleslig, og den sorte streken gjennom header forstyrrer i mine øyne.

 

Du burde nok roe ned skriften en del, slik at de fleste av oss klarer å lese hva du skriver.

 

Det blir noe tamt med kun fancy skrift, og ingen farger.

Lenke til kommentar
Knallsvart og hvitt.

 

Nja, svart/hvitt kan gjøres bra, om du heter Khoi Vinh eller Jon Tan, men det er det jo få av oss som gjør.

 

Jeg er helt enig i at fonten må bort. Finn noe leselig. Få også inn farger, med mindre du er mye flinkere enn det det ser ut som og kan dra en svart/hvit som de beste. Ellers er det lite som står igjen av designet om du bytter ut den fancy fonten med en mer lettlest variant. Få inn litt farger, og et par elementer som står litt ut, slik at siden blir mindre "generell nettside" og mer "petternordhagen.net", og samtidig guider leserens øyne fra det ene elementet til det andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...