Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg faar 5.6 i score paa en 3 ghz e6850. Hvilke karakter faar dere paa hvilken (overklokkings)frekvens Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 5.4 poeng på overklokket 4200+ (@5200+) , og 5.9 poeng på Q6600 uten overklokk (2,4GHz) Naturligvis også 5.9 ved overklokk. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Iom at du faar en bdre score paa q6600 saa betyr det at de vurderer mer enn kun frekvensen? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Iom at du faar en bdre score paa q6600 saa betyr det at de vurderer mer enn kun frekvensen? Testen benchmarker ytelsen din. (måler ytelsen som den har, og ser ikke på frekvensen) Har du overklokket til høyere frekvens så øker ytelsen, og det burde derfor ha utslag på testen. Testen støtter også fire kjerner med multithreading sidne jeg får 5.9 (jeg ser også at prosessforbruket på alle kjernene mine går opp i 100% noe som betyr at den kjører prosessoren så hardt den kan) Ifølge testen så måler den beregninger per sekund. (GHz = Milliarder svingninger per sekund, mens jeg antar at beregninger per sekund er noe som må benchmarkes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå