Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ser nå at Hi-Fi klubben har feilpriset et av sine produkter. Argon 7040 For at den skal legge seg i handlevognen må du legge til en annen ting også. Er det mulig å få disse "gratis", hvis man bestiller? Endret 15. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) er vel bare å bestille noen kabler og legge til disse i tillegg? verst som skjer er at dem kansselerer bestillinga di? hvis ikke får du noen ok høytalere til en billig penge Endret 15. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da skal jeg prøve det. Det som virker bra, er at frakten er veldig høy selv om det bare er noen kabler i tillegg. Det kan tyde på at høyttalerene er tatt med i bestilingen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) må innrømme at jeg er lysten på å gjøre dette selv. men har 0 bruk for disse høytalerne, så jeg dropper det edit: er noe noen måte å forhindre at hifiklubben skulle sende en giro i ettertid? med forbehold for trykkfeil ol.? Endret 15. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Da var det besilt. Satser på gjennomslag her! EDIT: Sammen med ordren la jeg også igjen en beskjed om at hvis prisen blir endret skal hele ordren slettes. Best å være på den sikkre siden. Endret 15. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lignende ting har vært diskutert 100 ganger før på forumet. Det ender så og si aldri at noen får åpenbart feilprisede varer gratis eller til den sterkt reduserte prisen. "Alle" webshoper har skrevet ett eller annet sted at de tar forbehold mot trykkfeil/feilprising. De forplikter seg ikke til å levere til denne prisen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Men det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm Det er sort, men hvis du velger en "annen farge" kommer den magiske prisen frem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 • Vi forbeholder oss retten til forandre priser og spesifikasjoner uten varsel. • Vi reserverer oss mot eventuelle trykkfeil samt for at varer er utsolgt fra lager. Du kommer deg ingen vei med å bestille feilprisete varer når feilen er så åpenbare som her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg skjønte det 8,5 timer etter jeg hadde bestilt. Derfor annulerte jeg ordren. Gidder ikke ta sjansen på å betale for et produkt jeg egentlig ikke skal ha. Endret 17. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå