Gjest -nissen- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Halla.. som emnetittelen sier så lurer jeg på hvordan man fjerner bolletskinnet eller hva nå enn det heter.. blir den vekk etterhvert som man blir eldre(er 17)? Jeg er market i ansiktet men jeg skulle gjerne hatt litt mindre fett ved skinnet. Føler at det er litt for mye feett til overs. Men finnes det noen utvei (krem?), bortsett fra plastisk... eller må jeg bare vente Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 bollekinn kan "forekomme" om man har en del ekstra fett på kroppen. Hvordan er du sånn fysisk sett? Lenke til kommentar
Gjest -nissen- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er ikke noe spesiell feit akkurat. Jeg er 170 og veier rundt 56-58.. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Man mister som regel fett i ansiktet ettersom man blir eldre, så ansiktsformen kan fremdeles forandre seg mye. Utenom å vente, finnes det nok ikke så mye annet å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå