Gå til innhold

GRAW 2 heng midt i oppdrag.

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt GRAW2 heng seg midt i eit oppdrag. Det går ikkje an å gjere nokon ting, det går ikkje an å slå av eller nokon ting, eg må rett og slett slå av boksen. Og når eg loader, så får eg opp den vanlege loade-skjermen med bilete av litt av kvart, og så vert skjermen svart med eit skjeletthovude nederst (logoen til spelet), og det heng seg. No går det ikkje an å gjere nokon ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absoluttspill.no har en utrolig bra kundeservice, men de har sagt at spill ikke skal byttes igjennom AS, men igjennom utgiveren til spillet. Dette fikk jeg beskjed om for lenge siden, så det kan hende det er noe annet nå. Men ta en prat med AS så skal det nok ordne seg! ;)

Lenke til kommentar

Regner med du har lastet ned oppdateringen til spillet. Husker dette skjedde meg også, helt i starten der hvor mann sitter på helikopter. Måtte restarte spillet ett par ganger før jeg fikk kommet meg videre i spillet. Dette var rundt lanseringen av spillet. Husker problemet forsvant hos meg etter den ene oppdateringen som kom. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar

Jaja, no har eg sent mail til absoluttspill, men eg har ikkje fått svar. Får det sikkert i løpet av morgondagen. Kjem dei til å teste om det er noko gale? Eg meiner, skal dei spele gjennom nesten heile kampaignen berre for å teste om det er noko som er gale?

Litt kjipt detta her, du... :(

Lenke til kommentar
No har eg fått svar frå absolutt spill!

Eg kan få sende inn spelet og bytte det. Trur de at det går an å få bytte spelet i eit anna viss eg dekkjer mellomlegget sjølv? Det kan jo vere ein grunn til at ikkje spelet virker.

Jada selfølgelig! Jeg kjøpte Battlefield 2:MC der til Xbox også når jeg fikk Xbox Live og skulle prøve det så funket ikke det også byttet jeg til Xbox 360 versjonen men da måtte jeg betale 172,- tror jeg i mellomlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...