Arne Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! Mitt GRAW2 heng seg midt i eit oppdrag. Det går ikkje an å gjere nokon ting, det går ikkje an å slå av eller nokon ting, eg må rett og slett slå av boksen. Og når eg loader, så får eg opp den vanlege loade-skjermen med bilete av litt av kvart, og så vert skjermen svart med eit skjeletthovude nederst (logoen til spelet), og det heng seg. No går det ikkje an å gjere nokon ting. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kan være en faulty disk rett og slett, se om du kan få byttet spillet der du kjøpte det. Hvis ikke så er det noe med Xboxen din dessverre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Eg kjøpte spelet hos absoluttspill.no den 1. april. Er det for seint no? Eg la nemleg campaignen frå meg når problemet inntraff (ei veke etter eg fekk spelet). PS: Eg har aldri hatt noko feil med xboxen min til no. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Absoluttspill.no har en utrolig bra kundeservice, men de har sagt at spill ikke skal byttes igjennom AS, men igjennom utgiveren til spillet. Dette fikk jeg beskjed om for lenge siden, så det kan hende det er noe annet nå. Men ta en prat med AS så skal det nok ordne seg! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Eg har sendt ein mail til dei no. Men er det ingenting eg kan prøve? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan jo enten starte campaign på nytt å se om problemet vedvarer eller tømme cachen(Holde inne A når du starter spillet). Annet enn det tror jeg ikke hjelper, men nå er ikke jeg en ekspert på dette emnet heller da.. Jeg bare snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Regner med du har lastet ned oppdateringen til spillet. Husker dette skjedde meg også, helt i starten der hvor mann sitter på helikopter. Måtte restarte spillet ett par ganger før jeg fikk kommet meg videre i spillet. Dette var rundt lanseringen av spillet. Husker problemet forsvant hos meg etter den ene oppdateringen som kom. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Viss eg kan ha gløymt å laste ned oppdateringane/har takka nei, korleis kan eg då laste dei ned på nytt? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du må være koblet til internett. Enkelt å greit, trenger ikke engang å ha Xbox Live! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Nei, det veit eg, men korleis kan eg laste ned oppdateringane som eg evt. har takka nei til? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Burde ikke det komme alltid, selv om man har takket nei? Hvis ikke så er det veldig teit. Det er vel bare å prøve da, regner jeg med. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja, no har eg sent mail til absoluttspill, men eg har ikkje fått svar. Får det sikkert i løpet av morgondagen. Kjem dei til å teste om det er noko gale? Eg meiner, skal dei spele gjennom nesten heile kampaignen berre for å teste om det er noko som er gale? Litt kjipt detta her, du... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 No har eg fått svar frå absolutt spill! Eg kan få sende inn spelet og bytte det. Trur de at det går an å få bytte spelet i eit anna viss eg dekkjer mellomlegget sjølv? Det kan jo vere ein grunn til at ikkje spelet virker. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 No har eg fått svar frå absolutt spill! Eg kan få sende inn spelet og bytte det. Trur de at det går an å få bytte spelet i eit anna viss eg dekkjer mellomlegget sjølv? Det kan jo vere ein grunn til at ikkje spelet virker. Jada selfølgelig! Jeg kjøpte Battlefield 2:MC der til Xbox også når jeg fikk Xbox Live og skulle prøve det så funket ikke det også byttet jeg til Xbox 360 versjonen men da måtte jeg betale 172,- tror jeg i mellomlegg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Det er jo konge, Mass Effect, her' ah' come! Men, forresten, må eg betale mellomlegget på ordinærprisen til GRAW2 eller av tilbodsprisen? Det er nemlig ganske stor forskjel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå